Kto jest kim w YoYoGames
Sandy Duncan
Prezes YoYoGames. Był wiceprezesem Xbox Europe w Microsofcie, wcześniej pracował w Microosoft Games. W branży od 16 lat. To on kupił GameMakera od Marka Overmarsa i to on decyduje co jest priorytetem w rozwoju programu w danej chwili. Jeśli jakiś ficzer pojawia się wcześniej niż inny - to zapewne jego decyzja.
W siedzibie firmy w Dundee zazwyczaj siedzi w czwartki i piątki.
Russell Kay
Szef działu technologii, czyli tzw. core-team. Współzałożyciel DMA Design (obecnie Rockstar North), pracował nad takimi hitami jak Lemmingi, GTA, F1 2001, Medal of Honor: Rising Sun, Harry Potter czy Fight Club. Prowadzi poniedziałkowe meetingi w firmie, na których informuje o celach na bieżący tydzień. Druga najważniejsza osoba w firmie po Sandym. Urodził się w Dundee.
Mike Dailly
Kierownik ds. rozwoju. Współzałożyciel DMA Design, stworzył pierwsze prototypy GTA (np. w rzucie izometrycznym), pracował też nad Lemmingami. To on stoi za wersją GM na PSP. Zna się z Russellem od 20 lat, z czego sporą część pracowali razem. Klawiatura której używa jest równie stara jak on i pamięta jeszcze czasy DMA. Urodził się w Dundee.
Chris Harrison
Starszy programista. Pracował w firmach Visual Sciences, Cohort Studios, Realtime Worlds, oraz eeGeo. Chris w GM:Studio siedział m.in nad implementacją Box2D, Achievementami dla iPhone/Mac oraz inApp Purchase - czyli DLC dla iPhone i Androidów.
Scott Dunbar
Młodszy programista. Pracuje głównie nad GUI GameMakerowym, a więc wszelkimi guziczkami, checkboxami, inputami, zawartością okien z opcjami itd.
Mark Alexander
Mark jest Szkotem, który ostatnie kilkanaście lat spędził w Hiszpanii, przez co ma teraz śmieszny akcent. Przygotowuje dokumentację do programu i testuje kolejne wydania programu.
Stuart Poole
Producent. Zajmuje się nadzorowaniem prac nad wszystkimi grami, trochę marketingiem. Pilnuje terminów i sprawdza na bieżąco grywalność gier, aby utrzymać ich poziom.
Malcolm Collins
Producent. Zajmuje się wydawaniem gier, nadzorowaniem pracy nad nimi, decyduje które pomysły trafią do gry, a które nie, pilnuje terminów. Zaczynał w YYG jako tester. Prawa ręka Stuarta.
Gavin Smart
Współproducent. Zajmuje się częścią wydawniczą po stronie Android Marketu, AppStore, czy Facebooka, przygotowuje odpowiednie konfiguracje pod gry po stronie usług je wydających. Prawa ręka Malcolma.
Andrew McCluskey
Młodszy programista. Znany pod pseudonimem NAL, pierwszy programista GML w YoYoGames zajmujący się grami. Trafił do firmy z forum GM Community. Wydał kilka swoich gier np. Maddening, oraz m.in. Solitare, Minesweper, Froad, Reflexions.
Piotr Gnys
Młodszy programista. Pracuje nad grami których producentem jest Malcolm. Zajmuje się tworzeniem bieżących gier, poprawkami do starych oraz czasami testami GM:Studio. Obecnie jedyny obcokrajowiec w firmie. Ponieważ pracuje najkrócej, jedyna wydana gra w dorobku to Simply Wordsearch, oraz dodatkowe levele do Reflexions, nie licząc wspomnianych poprawek.
Jack Oatley
Młodszy programista. Pracuje nad grami których producentem jest Stuart. Ostatnio jest to głównie GraveMaker. Poza tym, czasem wprowadza dla odmiany poprawki czy nowe etapy do starszych gier. Poprzednio był ogrodnikiem.
Geoff Gunning
Geoff zajmuje się grafiką. Stoi za SkyDiverem, Pollushot, Froad, Simply Minesweeper, Solitare, Cut the Vedge i kilkoma nie ujawnionymi jeszcze tytułami. Współpracuje w teamie z Andrew.
Alan Morris
Alan zajmuje się grafiką. Stoi za Reflexions, Angry Cats, Wordsearch i kilkoma nie ujawnionymi jeszcze tytułami. Współpracuje w teamie z Piotrem.
Darrell Flood
Darrell jest Irlandczykiem, pracuje jako grafik i level designer. Tworzył grafiki do Grave Makera, oraz zaprojektował levele do They Need to be Fed, Reflexions i Descent. Współpracuje w teamie z Jackiem, oraz na potrzeby Level Designu z Piotrem.
Paul Cosgrove & Lee Turner.
Zajmują się zagadnieniami sieciowymi. Nie tylko stroną, ale np. systemem aktywacji GM, czy aplikacjami po stronie serwera dla niektórych gier społecznościowych (jak np. Grave Maker).
Daniel Cleaton
Dan jest pełnoetatowym testerem (QA). Jeśli jakaś gra ma zostać wkrótce wydana, to na pewno trafi w jego ręce. Nie jest to łatwe zadanie - dzięki niemu wiemy, że można np. odblokować achievementa "zgiń 1000 razy" w grze Karoshi...
Kirsty Scott
Jedyna kobieta w firmie. Zajmuje się promocją, pisze newsy i tweety na firmowych stronach, wyszukuje artykuły o GM które zamieszane są w sieci przez inne serwisy.
Poza tym, na co dzień YYG korzysta z pomocy kilku studentów Abertay University (w którym firma się mieści) jako testerów.