Czy podoba Ci się nowe logo ?

1. Tak

45%
39%

2. Nie

55%
61%
Komentarze (łącznie 60, wyświetlam 46 - 60):
Ranmus (Nie., 15 Lut. 09, 20:42)
#46

@Pental: Białe do białego specjalnie dobrane właśnie, bo od góry nie widać, a od dołu jest ładny cień. To taka koncepcja wiesz? -_- Założę się, że Ty to w ogóle nic nie potrafisz w PS zrobić, no chyba że z tutoriali.

P
Pental (Nie., 15 Lut. 09, 21:04)
#47

Założę się, że Ty to w ogóle nic nie potrafisz w PS zrobić, no chyba że z tutoriali

To pierwsze chyba.

Tymon (Nie., 15 Lut. 09, 21:13)
#48

Powtórzenie tego samego co przedmówca jako argument? No wybacz. :D
Pental, za dużo gadasz, za mało robisz. Zrób coś to pogadamy o tym kto i co umie. :)

Ranmus (Nie., 15 Lut. 09, 21:50)
#49

Właśnie, gadać każdy umie, pokaż co potrafisz. Pewnie z tutoriala coś zarzucisz znając życie. W tym momencie zachowujesz się tak jakbyś odkrył PSa i jego wszystkiego filtry, a teraz robił za speca od siedmiu boleści. Nie podoba się to nie, a nie będziesz mi tu teraz wykłady z PSa robił.

P
PsichiX (Nie., 15 Lut. 09, 21:51)
#50

A ja tez sie bawie troche logiem, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak mi wyjdzie cos sensownego to pokaze Chomiczkowi :)

P
Pental (Pon., 16 Lut. 09, 18:45)
#51

Tymon, to było o mnie :| <epic fail> ...

Ej no, PSa nigdy się nie uczyłem i na razie nie mam zamiaru, ale chodzi mi o fakt, że mam prawo powiedzieć, że logo jest słabe i podkreśliłem przy okazji, że jestem w stanie zrobić to samo (mówię o całości, kólki nie zrobię :P, ale nie o tym mowa), co zrobi w PSie każdy, kto odkrył te "filtry", zaczął naukę. Mówię o tej słabej otoczce :/ . O ile na napisie nie jest zła, to na kólce to porażka. Za duża ona jak dla mnie, a co za dużo, to nie zdrowo. Gdyby ona nie była jednolita, byłaby dżezi :) . Mam prawo krytykować to logo, przecież ma ono jakieś znaczenie dla tego serwisu...

I wierz mi, jestem osobą strasznie wrażliwą na brak estetyki i niechlujność.

Indrycho (Pon., 16 Lut. 09, 18:56)
#52

dobrze jest, a jeśli nie, to zrób lepsze ;)

P
Pental (Pon., 16 Lut. 09, 20:45)
#53

Dzięki takim jak ty, życie ma sens :) . Zawsze idzie się z takiego pośmiać ;) . Nie, nie będę ci tłumaczył, ile błędów popełniłeś tym wyczerpującym komentarzem, nie mam na to czasu ;) .

Indrycho (Pon., 16 Lut. 09, 20:59)
#54

zdziwiłem się, ale w razie czego wrzuciłem do słownika mozilli i jakoś mi nie znalazło żadnego, za to ty napisałeś "kólik" ;)

chyba, że chodzi ci o brak kropki i dużej litery, ale zwykle nie daje ich do komentarzy i krótkich wypowiedzi

Tymon (Wto., 17 Lut. 09, 17:19)
#55

To było zaznaczyć, że to cytat. Fail. :)

I tak, ma znaczenie dla serwisu, nie dla Ciebie. :D

P
Pieter (Wto., 17 Lut. 09, 18:03)
#56

jest zajebiaszcze :(

Ranmus (śro., 18 Lut. 09, 14:00)
#57

@Pental:
Ale tu nie chodzi o to by logo było maksymalnie wystrzałowe i nie do zrobienia przez resztę. Ma być proste i ładne. Jesteś wyczulony na estetykę i niechlujność? To fajnie, bo ja też (mam matkę plastyczkę, więc wiem co nieco wyniosłem z domu), ale w tym logo nie widzę nic niechlujnego. Taki to jesteś esteta, że mi wypominasz biały stroke na białym tle, ale przecież jakbym nie dodał cienia, to nawet byś nie wiedział, że tak jest... I o to chodzi, właśnie o ten efekt, że na dole widać jakąś otoczkę (ze względu na cień), a u góry nie. Właśnie chodziło mi o uzyskanie takiego prostego przejścia i to jest właśnie estetyczne. Tak czy siak logo będzie zmienione na jakieś dwu / trzykolorowe, bez kuli (sam napis), bo je upraszczam "na przyszlosc", ze wzgledu na standardy poligrafii i tworzenia logotypow. Poki co zostawie jak jest, poniewaz nie wzialem swojego monitora z Warszawy, w ktorym mam jedna z najlepszych technologicznie matryc, a tutaj na miejscu jakis zwykly monitor i juz widze lekkie przekłamania i to że logo się gorzej prezentuje na shitowatym monitorze.

P
Pental (śro., 18 Lut. 09, 18:59)
#58

Fakt, na innym monitorze gorzej wyglądało, w sumie złe nie jest, ale jak już się czepiać mam: trochę zbyt gwałtowne przejście odcieni w gradiencie.

Tymon, nie zakumałeś.
Indrycho, nie zakumałeś.

TeeGee (Czw., 19 Lut. 09, 14:37)
#59

To obecne jest całkiem spoko. Lepsze niż poprzednie.

TeoTN (Wto., 24 Lut. 09, 19:14)
#60

młotek ok - napis już niekoniecznie...

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
31 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, Filyps, fervi, Jayu, LadyLush, Cysior, Chell, MKP (GEM), debil debilowski, MagnusArias, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, ZYGZAK, blackamul, LeD, bagno, Danieo, HappyOrange, l..., 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.