Czy podoba Ci się nowe logo ?

1. Tak

45%
39%

2. Nie

55%
61%
Komentarze (łącznie 60, wyświetlam 31 - 45):
Tymon (Pią., 13 Lut. 09, 18:54)
#31

Działam szybciej od światła, dziwisz się? :D
Mówię o tych 3 po prawej. To po prawej jest ok. :D

Indrycho (Pią., 13 Lut. 09, 23:42)
#32

to co jest teraz, jest genialne (w sensie lepsze od poprzednich ;p), ale sama kulka z młotkiem trochę "za poważna", jak na tą "obwódkę", przynajmniej tak mi się wydaje

Ranmus (Sob., 14 Lut. 09, 00:04)
#33

Bez obwódki wygląda gorzej (w sensie niespójnie), wierz mi.

Indrycho (Sob., 14 Lut. 09, 00:16)
#34

lol, chodzi mi o to, żeby ta obwódka była, tylko kolkę zmienić ;)

Ranmus (Sob., 14 Lut. 09, 00:58)
#35

Jej nie będę zmieniał, bo to symbol gmclanu mający już ponad 6 lat.

Mimek (Sob., 14 Lut. 09, 12:49)
#36

Teraz jest piękne. :D

P
Pental (Sob., 14 Lut. 09, 15:10)
#37

Ble, Ranmus, opcji warstw w PSie wykorzystać nie umiesz? Teraz ogół jest beznadziejny, ta biała otoczka jest PASKUDNA!

Adamentium (Sob., 14 Lut. 09, 22:59)
#38

Mi też się teraz podoba. Jest naprawdę dobrze.

gnysek (Sob., 14 Lut. 09, 23:22)
#39

Jest lepiej :) Ale tamto logo było nieśmiertelne :) Czy Coca-Cola zmienia logo ? xD

Ja poproszę o wersję na T-Shirt, żeby sobie nadrukować.

Ranmus (Nie., 15 Lut. 09, 00:14)
#40

@Pental:
Oczywiście, że umiem, nie ucz ojca dzieci robić, bo w PS ja już robiłem jak Ty kupę w pampersa waliłeś. To ty po prostu się nie znasz na stylistyce.

propaganja (Nie., 15 Lut. 09, 00:33)
#41

no to lepsze

gnysek (Nie., 15 Lut. 09, 14:14)
#42

Co mają warstwy do tego jak wygląda logo? Przecież i tak wynikiem jest zmergowany obrazek.

p
piotrek11hehe (Nie., 15 Lut. 09, 15:46)
#43

No teraz o o wiele lepiej wygląda.

P
Pental (Nie., 15 Lut. 09, 17:00)
#44

Ranmus, ale nie mi się użalaj, że efektów nie ma ;) . Dać biały stroke do białego tła... I kto tu się na stylistyce nie zna ;) ? Założę się, że logo w 100% robione opcją zaznacz - odznacz, całkowicie losowo dobierane opcje... Otoczka w napisie najgorsza nie jest, ale w kółeczku odstrasza...

Osiem (Nie., 15 Lut. 09, 17:11)
#45

Gdyby nie ta ankieta nie zauważyłbym zmiany XD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
25 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, p..., Wielki Druid, Filyps, fervi, Jayu, Cysior, Skini, MKP (GEM), debil debilowski, MagnusArias, Dyno, ZYGZAK, Miłosz, blackamul, LeD, bagno, Danieo, l..., Shockah, Kandif, Cosplyfanka, exigo
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.