Której wersji Game Maker'a używasz?
1. 6.1
2. 6.0
3. 5.1 - 5.3
4. 5.0
5. starsze niż 5.0
6. Nie używam
Komentarze
(łącznie 117, wyświetlam 106 - 120):
ehh dużo to mi nie pomogliście bo wiem że jest konwerter który przerabia GM6 na GMD ale mi chodzi na odwrót ale jak ni ma to ni ma. A szkoda
nio właśnie Tymon ma rację tylko z tym przepisywaniem to raczej nici bo ja Noobem jestem w tych sprawach a nie chcę wam gitary zawracać po prostu i tyle
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 3 dni temu
wydana 3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 5 dni temu
wydana 5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon
(16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek
(22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego
Tymon
(19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.