Jakiego typu grę zrobioną w GMie ujrzałbyś najchętniej?

1. Platformówka

3%
14%

2. Flying Person Perspective (np. GTA)

5%
17%

3. Strategia RTS

8%
18%

4. Strategia turowa

2%
5%

5. Sportowa

2%
4%

6. RPG

22%
31%

7. Symulator (lub zręcznościówka, w której kierujemy pojazdem)

54%
4%

8. Inna

3%
7%
Komentarze (łącznie 44, wyświetlam 16 - 30):
Tymon (Wto., 15 Mar. 05, 17:40)
#16

Marmot : A może jadnak ? ;)

s
~sparky3 (śro., 16 Mar. 05, 20:07)
#17

lazi mi tylko o dobre ai, eksplozje takie jak w "Super Bomberman" oraz 4 powerupy - czy to tak wiele???

Tymon (Czw., 17 Mar. 05, 17:00)
#18

Jak sam sprubujesz zrobić gierke to sam zobaczysz ile to roboty ;)

Marmot (Czw., 17 Mar. 05, 17:10)
#19

Właśnie. Bo twoje "tylko" dobre ai z eksplozjami i powerupami to sporo pracy. Sam engine bombermana to pestka, ale AI, to dobre 100 czy 200 linijek algorytmów.

s
~sparky3 (Pią., 18 Mar. 05, 08:20)
#20

eksplozje umiem robić, tyle że niezbyt efektowne graficznie - więc tylko ai nawet na najniższym poziomie wykonania!

c
~c++ coder (Wto., 22 Mar. 05, 01:14)
#21

dlaczego nie ma opcji "żadnej" ?

s
~sparky3 (Wto., 22 Mar. 05, 07:57)
#22

bo robienie klona bombermana tylko z opcją dla dwóch graczy to wyszedłby tylko jeden
wśród setek klonów. z drugiej strony - ai musi tylko stawiać bomby i unikać 2 kratkowych zasięgów (nawet tylko jego bomby). ostatecznie proszę o łączące się i wydłużające się wybuchy

s
~sparky3 (Wto., 22 Mar. 05, 07:58)
#23

nie jest tak trudno - kłopotem jest TYLKO ai i te wybuchy normalne graficznie

Tymon (Wto., 22 Mar. 05, 12:22)
#24

W czym masz problem ? Może weź sie ze mną skontaktuj przez GG :] na moim profilu masz numer :D

b
bigshark (Wto., 22 Mar. 05, 18:20)
#25

ja kiedys zrobilem w C++ Bombermna 3d , ale tez AI tez nie bylo zbyt wysokie ;(

Marmot (Wto., 22 Mar. 05, 23:55)
#26

Taa Bigshark, pewnie. Już ci wierzę. Wiesz co? Byś przestał tak kłamać bigshark.

Tymon (śro., 23 Mar. 05, 11:56)
#27

A ja powiem tak : Weź chłopie dorośnij troche do GMclanu ! Na forum uskutecznasz tylko dziecinade.

b
bigshark (Czw., 24 Mar. 05, 08:10)
#28

Bueh? No zrobilem ale zapomnialem dodac ze wiekszosc silnika mialem juz gotowe. No to teraz DODAJE: Nie zrobilem sam tego bombermana. Ale czy zapomnianie dodac czegos to odrazu kłamstwo??

Marmot (Czw., 24 Mar. 05, 12:17)
#29

Wiesz. Nie podanie pełnej prawdy też jest jako tako kłamstwem :P

b
bigshark (Czw., 24 Mar. 05, 16:04)
#30

Ja tylko zapomnialem o tym. Nie zrobiłem tago specjalnie

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 58 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 197 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.