Czego brakuje na GMC?

1. Kursów i porad

33%
35%

2. Przykładów do pobrania

8%
14%

3. Polskiego tłumaczenia Helpa

10%
21%

4. FAQ'a na podstawie pytań z forum

12%
7%

5. Wszystkiego wyżej

37%
23%
Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 16 - 30):
BP Ultimate (Nie., 07 Maj. 06, 21:04)
#16

Przecież Ranma założył artykuł z FAQem. Wystarczy tylko wpisać pytania i odpowiedzi ;p . Zacząłbym od zapisywania gry w EXE i skręt w stylu GTA2, bo tych pytań na forum jest najwięcej.

Tymon (Pon., 08 Maj. 06, 09:26)
#17

Tylko że Ranma może go edytować no i może Patrysław.

B
pietrus (Pon., 08 Maj. 06, 13:07)
#18

To słać do nich propozycje do faqa i może dodadzą ;]

Ranmus (Pon., 08 Maj. 06, 15:24)
#19

Tymon: Już możesz. :]

Dark Maximal (Pon., 08 Maj. 06, 18:58)
#20

A ja proponuję nowy temat na forum, i tam wrzucać pytania i odpowiedzi.

Tymon (Wto., 09 Maj. 06, 08:08)
#21

Lepiej wysyłajcie mi PW z propozycjami :P

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Wto., 09 Maj. 06, 09:58)
#22

@Ranmus: też bym prosił o możliwość edycji. :) BTW: gdy FAQ się już trochę rozrośnie, to będzie można wrzucić ikonkę do Fastbara (tam gdzie Uploader).

Ranmus (Wto., 09 Maj. 06, 22:52)
#23

Gotowe :)

Jakim (śro., 10 Maj. 06, 15:59)
#24

Tak patrząc subiektywnie: mało jest kursów, jak na taką stronę to nieprzyzwoicie mało :).

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Czw., 11 Maj. 06, 15:27)
#25

Zacząłem sam powoli uzupełniać FAQ. Gdyby ktoś wpadł na jakiś pomysł, to niech pisze do mnie albo do Tymona. Potem jeszcze trochę kursów i będzie pełen wypas. :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 18 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 216 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 20 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.