Ile projektów gier rozpocząłeś w ciagu ostatnich 6 miesięcy?

1. żadnego

13%
21%

2. 1

30%
15%

3. 2-3

23%
10%

4. 4-5

14%
7%

5. 6-10

5%
16%

6. powyżej 10

16%
31%
Komentarze (łącznie 26, wyświetlam 16 - 30):
P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 19 Paź. 05, 15:57)
#16

@Tymon: Wystarczy, że zdecydujesz się na jeden dobry, grywalny i niezbyt skomplikowany w tworzeniu projekt. 3-4 miesiące i po sprawie.

Tymon (śro., 19 Paź. 05, 16:22)
#17

Nie da rady, już próbowałem kilka razy :P Poprostu nie umie pracować samemu. Gdyby Gooman nie zrobił by wakacji od GMa to byśmy już skończyli "SmileyWar" :P Nadaje się tylko do pracy zespołowej :]

Hanjuso (Czw., 20 Paź. 05, 19:26)
#18

heh ja zaczelem ponad 20 gier a skonczylem...... 0!!

Tymon (Pią., 21 Paź. 05, 07:42)
#19

Masz czym się chwalić! Brawo! =.=*

B
Pietrus_paN (Pią., 21 Paź. 05, 14:24)
#20

A ja w całym swoim życiu zacząłem ok. 100, a skończyłem może z 10.

Maximal (Pią., 21 Paź. 05, 15:57)
#21

U mnie najgorsze jest to że bez przerwy wpadają mi do głowy nowe pomysły. Jak chciałem jeden zrealizować, to zaraz przychodził następny, ciekawszy :P

B
Pietrus_paN (Pią., 21 Paź. 05, 17:00)
#22

Tak samo jak u mnie :D

M
most23 (Sob., 22 Paź. 05, 17:17)
#23

Ja to nawet nie zlicze ile to gier zaczołem od początku "znajomości" z Game Maker'em i jakoś żadnej nie skonczyłem. :( To sie nazywa słomiany zapał. Ale ostatnio chodzą mi po głowie 2 pomtysły, może coś się wreszcie wykluje ...

Cep (Nie., 01 Sty. 06, 15:55)
#24

Zależy jakie gry.Bo jak to ma być byle co...

S
~Sam-Wiem-Kto (Pon., 30 Sty. 06, 11:09)
#25

Ja zacząłem 8, 1 skończyłem, robię 1.

Tymon (Pon., 30 Sty. 06, 12:12)
#26

MKP@ Czekamy na wyniki =]

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.