Ile projektów gier rozpocząłeś w ciagu ostatnich 6 miesięcy?

1. żadnego

13%
21%

2. 1

30%
15%

3. 2-3

23%
10%

4. 4-5

14%
7%

5. 6-10

5%
16%

6. powyżej 10

16%
31%
Komentarze (łącznie 26, wyświetlam 1 - 15):
P
Patrysław (Beaver Interactive) (Wto., 18 Paź. 05, 21:44)
#1

No i mamy już pierwszą odpowiedź "powyżej 10". Któż to?

B
Pietrus_paN (Wto., 18 Paź. 05, 21:58)
#2

Ja zacząłem 4... Ale obecnie robie 2... eee...

dziadekkleofas (Wto., 18 Paź. 05, 22:02)
#3

Ja aktualnie nic nie robię (;p), ale z ukończonych gier mam na koncie Czouga ;] Niedługo mam zamiar zrobić o nim stronę ;p

~ (Wto., 18 Paź. 05, 22:23)
#4

Tak, to ja! To ten sławetny Marmot co w ciągu 2 miesięcy potrafi wymyśleć 25 gier, i zacząć robić 10 z nich :P .

Marmot (Wto., 18 Paź. 05, 22:26)
#5

Czemu tamto mi zaliczyło jako gościa, jak ja byłem zalogowany?

SLy (śro., 19 Paź. 05, 10:02)
#6

a ja tylko jeden :)
z okazji konkursu drużynowego :P

A
Anaconda (śro., 19 Paź. 05, 14:15)
#7

a ja 2 :D

C
ATG (śro., 19 Paź. 05, 14:23)
#8

ja tylko dwie ale narazie robie jednom (SCR)

Maximal (śro., 19 Paź. 05, 14:37)
#9

ja zacząłem dwa a robie jeden ;P

Tymon (śro., 19 Paź. 05, 15:04)
#10

Ja też "powyżej 10" :]

B
Pietrus_paN (śro., 19 Paź. 05, 15:19)
#11

To teraz pytanie - ile skończyliście? :D :D :D :D

P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 19 Paź. 05, 15:21)
#12

@Marmot: ja też pomysłów mam na kompy (i to wiekszość całkiem fajnych). Podobnie Dawidsu. Mimo to realizujemy niewiele z nich. Dlaczego? Bo wtedy wiemy, że na pewno wszystkie skończymy, wybierzemy te najlepsze projekty i przy okazji znajdziemy jeszcze trochę czasu na inne sprawy. :)

B
Pietrus_paN (śro., 19 Paź. 05, 15:35)
#13

Jeżeli chodzi o pomysły - mi wpada co chwile nowy... Nawet niedawno - oglądałem "Taniec z gwiazdami" na TVN i co? Jak zaczeli tańczyć tango to dzięki muzyczne wymyśliłem niezłą fabułe na przygodówke... ;]

T
~Tymon (śro., 19 Paź. 05, 15:40)
#14

Tylko pojawia się kłopot żeby doprowadzić to do końca. Ja jestem pewny na 100% że jeśli sam będe pracował nad grą to napewno jej nie skończe.

B
Pietrus_paN (śro., 19 Paź. 05, 15:57)
#15

Najlepsze jest to, że jak jesteś amatorem i dopiero zaczynasz tworzyć gry - to robisz tych gier pełno. A jak już wiesz dużo - robisz tych gier mało. :|

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  6 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 204 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 8 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Chell
(~ostatnie 15 minut)
Discord
22 użytkownicy online na discordzie:
Kysiu, DungeonFairy🧚, Carl-bot, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, antek, LadyLush, Pako, Arrekin, Dyno, Korodzik, Miłosz, bagno, HappyOrange, l..., Alkapivo, moeglich, Shockah, Kandif
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.