Jak podobają Ci się zmiany w GM8

1. Jeszcze nie testowałem.

23%
20%

2. Jest super!

10%
9%

3. Może być...

35%
31%

4. Żenada, nic nie dodali!

17%
14%

5. Wstyd! Jedna wielka kaszana!

15%
27%
Komentarze (łącznie 35, wyświetlam 16 - 30):
I am vader (Nie., 05 Lip. 09, 21:52)
#16

wybrałem "żenada, nic nie dodali", bo są niewielkie zmiany w edytorze kodu+ dodatki dla klockonoidów.

L
Lechu4444 (Nie., 05 Lip. 09, 22:09)
#17

mam pytanie po co opcja "jeszcze nie testowałem", przecież ona jest beznadziejna bo jak się ją zaznaczy to potem głosu na inną jakby była opcja "jeszcze nie testowałem i nie mam zamiaru" to tak.

L
Lechu4444 (Nie., 05 Lip. 09, 22:15)
#18

A tak poza tym to ja zaznaczyłem że może być. W końcu dodali parę nowych żeczy a jak komuś edytor grafiki się nie podoba to może sobie zmienić pamiętam w gm 7 zmieniłem na photoshopa i jak chciałem edytować sprita to photoshop się otwierał ;) także to nie jest żaden problem... a z reszto każdy kto robi jakąś poważną grę nie robi grafik w tym edytorze

Platyna (Pon., 06 Lip. 09, 21:11)
#19

A ja zaznaczyłem opcje pierwszą, bo mnie się nie kce.
Jakoś się nie rwę do przejrzenia tych super nowości. :)

eltix (Wto., 07 Lip. 09, 09:29)
#20

PsichiX mówisz, że mniej niż rok? noooo ale ktoś musi zacząc, nie>?

Tymon (Wto., 07 Lip. 09, 10:41)
#21

"klockonoidów", fajne określenie. :D

Nie testowałem i nie palę się do tego. Uważam cały czas, że GM miał najlepsze osiągi w wersjach 5.X i 6.X. Starsze wersje są "oszczędne" jeśli chodzi o możliwości, a nowsze już idą za bardzo w komerchę.

Kargul (Wto., 07 Lip. 09, 10:53)
#22

A jeżeli beta to podpucha? I za tydzień wejdzie pełna wersja i będzie tam 2134098 eventów? :P

4
47xxxxxxxx (Wto., 07 Lip. 09, 11:18)
#23

to będziesz musiał ściągać 213 megabajtów :P

propaganja (Wto., 07 Lip. 09, 12:18)
#24

a mi sie podoba

Ghost (Wto., 07 Lip. 09, 16:31)
#25

Żenada, nic nie dodali!

TeoTN (Wto., 07 Lip. 09, 21:21)
#26

Mi nie rusza nawet z kompilacją gry, w której jest tylko pusty room.
Słowem:
FAIL!

4
47xxxxxxxx (Wto., 07 Lip. 09, 21:37)
#27

bo gm wyłącza gre w której się nic nie dzieje lub nie ma obiektu w roomie

B
kapior (śro., 08 Lip. 09, 10:32)
#28

mogli się bardziej postarać
ja tam będę trzymał się swojej kochanej 0.6 O!

4
47xxxxxxxx (śro., 08 Lip. 09, 12:32)
#29

nie ma game makera 0.6 ;p

Ghost (śro., 08 Lip. 09, 13:29)
#30

Jest, wymyślony.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
25 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, p..., Wielki Druid, Filyps, fervi, Jayu, Cysior, Skini, MKP (GEM), debil debilowski, MagnusArias, Dyno, ZYGZAK, Miłosz, blackamul, LeD, bagno, Danieo, l..., Shockah, Kandif, Cosplyfanka, exigo
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.