Uploader - Skovv

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 10.11 MB (10%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
niespodzianka.rar 501 0.98 MB 01.04.2014 12:36:53
P1020158.jpg Podgląd 785 1.26 MB 01.04.2014 12:36:52
P1020140.jpg Podgląd 518 1.39 MB 01.04.2014 12:36:51
738e533e00.jpg Podgląd 543 1.26 MB 01.04.2014 12:36:50
przyklad_pralka.gmk 549 23.95 KB 01.04.2014 12:36:49
DJ_Skovv_2.mp3 718 2.25 MB 01.04.2014 12:36:49
path.gmk 577 14.83 KB 01.04.2014 12:36:49
czytanie_kodu_z_txt.rar 614 30.61 KB 01.04.2014 12:36:49
P1020148.jpg Podgląd 564 1.24 MB 01.04.2014 12:36:48
P1020134.jpg Podgląd 683 1.45 MB 01.04.2014 12:36:47
Wojenka_3D.rar 658 99.20 KB 01.04.2014 12:36:45
przyklad_gta2.rar 683 11.66 KB 01.04.2014 12:36:44
FPS_LIB.rar 631 13.96 KB 01.04.2014 12:36:44
scren.gif Podgląd 614 86.35 KB 01.04.2014 12:36:44
10 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
18 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Add92, 21Lancz, Kowu, Tival, LadyLush, Chell, Arrekin, Dyno, Morro, LeD, l..., Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?