Uploader - Muximan

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 3.78 MB (4%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
error.jpg Podgląd 132 9.97 KB 01.04.2014 12:05:58
s.jpg Podgląd 146 77.93 KB 01.04.2014 12:05:58
1.jpg Podgląd 148 57.94 KB 01.04.2014 12:05:57
pupute0.png Podgląd 124 3.00 KB 01.04.2014 12:05:57
puzles1.png Podgląd 124 25.62 KB 01.04.2014 12:05:57
puzzle2.png Podgląd 126 25.53 KB 01.04.2014 12:05:57
screen.png Podgląd 128 25.48 KB 01.04.2014 12:05:57
szablonekk.jpg Podgląd 124 50.71 KB 01.04.2014 12:05:57
test.jpg Podgląd 128 135.96 KB 01.04.2014 12:05:57
przyklad_dla_ariona.gm6 131 5.66 KB 01.04.2014 12:05:57
wallhaxjf9.png Podgląd 123 20.77 KB 01.04.2014 12:05:57
3.jpg Podgląd 148 59.02 KB 01.04.2014 12:05:57
Windowsowe_menu.gmk 136 24.32 KB 01.04.2014 12:05:57
Heed_Manic.rar 130 0.99 MB 01.04.2014 12:05:56
mininotatnik.rar 130 0.98 MB 01.04.2014 12:05:56
muxiwulkan.png Podgląd 123 21.90 KB 01.04.2014 12:05:56
psjsjsjsjcm2.png Podgląd 127 230.72 KB 01.04.2014 12:05:55
2.jpg Podgląd 147 61.44 KB 01.04.2014 12:05:55
klockn8.png Podgląd 128 19.26 KB 01.04.2014 12:05:54
GRA.rar 126 0.97 MB 01.04.2014 12:05:54
4 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.2.108 • 2023.8.2.152
wydana 54 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 48 dni temu
Beta
2023.1100.0.450 • 2023.1100.0.459
wydana  4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (11:49, 30.11.23)
@exp to masz 12zł zniżki na komercyjną ;)
gnysek (11:48, 30.11.23)
@Sutikku ja używam IDE na linuxie i daje radę. Trochę problemy z renderowaniem fontów (nie każdy monospace ładnie działa), ale poza tym ok.
exp (23:47, 29.11.23)
+ wydawanie gier niekomercyjnych jest teraz darmowe, a dosłownie parę tygodni temu musiałem zapłacić 12zł, żeby wydać grę na game jam, gnysek oddawaj :[
exp (23:47, 29.11.23)
e: nieważne, pomieszałem
exp (23:45, 29.11.23)
e: "za jednorazową płatnością dla gier komercyjnych i w subskrypcji dla osób eksportujących na konsole" skoro jest rozróżnienie, to przez to rozumiem, że trzeba mieć stale wykupioną subskrypcję, żeby legalnie się bogacić. sprzedaż na konsolach jest bardziej scentralizowana, więc pewnie łatwo jest im to kontrolować i np. zakup twojej gry nie będzie możliwy, jeśli nie masz aktywnej subskrypcji
Chell (12:09, 27.11.23)
też propsuję klarowność strony z cenami, tylko jedno pytanie zostaje - licencji enterprise potrzebujesz faktycznie tylko do WYDANIA gry? tzn możesz subnąć na miesiąc, wydać grę, anulować subksrypcję i się legalnie bogacić?
Chell (12:07, 27.11.23)
super :D unity zaorane
S
Sutikku (13:27, 24.11.23)
A czy poprawiło się coś w kwestii GMS2 na linuxie? Bo jak odpalałem bodajże z mono jakiś czas temu (rok, może dwa), to była masakra
Borek (20:18, 22.11.23)
Bardzo profesjonalnie wyjaśnione, brawo gnysek! :) Lepsza tabelka niż na oficjalnej stronie Yoyo :D
gnysek (00:24, 22.11.23)
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?