Uploader - Thobby

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 34.27 MB (34%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
demo_exe.zip 375 2.03 MB 09.10.2015 17:46:12
demo_apk.zip 383 10.02 MB 09.10.2015 17:46:02
sb_screen2.png Podgląd 415 49.77 KB 09.10.2015 17:19:19
sb_screen1.png Podgląd 389 45.05 KB 09.10.2015 17:19:13
certyfikat.pdf 1091 722.03 KB 16.03.2015 11:14:11
zajebistagra.zip 442 1.17 MB 01.04.2014 11:25:07
screen1.png Podgląd 568 29.96 KB 01.04.2014 11:25:06
screen2.png Podgląd 582 44.08 KB 01.04.2014 11:25:06
lr_screen7.png Podgląd 501 124.49 KB 01.04.2014 11:25:06
skrinnumerjeden.png Podgląd 461 233.64 KB 01.04.2014 11:25:06
lr_screen5.png Podgląd 492 58.84 KB 01.04.2014 11:25:05
lr_screen6.png Podgląd 481 107.70 KB 01.04.2014 11:25:05
lr_screen4.png Podgląd 483 97.88 KB 01.04.2014 11:25:05
lr2_screen3.png Podgląd 508 93.39 KB 01.04.2014 11:25:04
lr2_screen2.png Podgląd 480 88.89 KB 01.04.2014 11:25:04
lr2_screen1.png Podgląd 506 28.03 KB 01.04.2014 11:25:04
4df14bb242.rar 523 1.01 MB 01.04.2014 11:25:04
labirynth_racer_2.rar 508 1.02 MB 01.04.2014 11:25:03
Superfrog.mp3 710 484.53 KB 01.04.2014 11:25:02
mplay.zip 585 3.99 KB 01.04.2014 11:25:02
logo.png Podgląd 552 108.84 KB 01.04.2014 11:25:02
Superfrog_II.mp3 693 273.15 KB 01.04.2014 11:25:02
gc_screen9.png Podgląd 697 166.26 KB 01.04.2014 11:25:02
gun.rar 674 461.00 B 01.04.2014 11:25:02
gc_screen8.png Podgląd 708 237.79 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen7.png Podgląd 768 195.54 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen2.png Podgląd 711 29.82 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen6.png Podgląd 665 24.84 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen1.png Podgląd 742 29.30 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen5.png Podgląd 659 29.07 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen4.png Podgląd 703 31.96 KB 01.04.2014 11:25:01
gc_screen3.png Podgląd 657 28.83 KB 01.04.2014 11:25:01
obrazek.png Podgląd 634 50.24 KB 01.04.2014 11:25:00
Screen2.gif Podgląd 734 2.25 MB 01.04.2014 11:25:00
gc.rar 608 3.48 KB 01.04.2014 11:25:00
costam.zip 567 30.15 KB 01.04.2014 11:24:59
Screen1.gif Podgląd 702 2.25 MB 01.04.2014 11:24:57
gra.zip 791 1.29 MB 01.04.2014 11:24:57
screen.gif Podgląd 594 223.12 KB 01.04.2014 11:24:55
build_the_tower.rar 703 3.23 MB 01.04.2014 11:24:55
gra.gm6 825 21.17 KB 01.04.2014 11:24:53
Gra1.zip 602 930.59 KB 01.04.2014 11:24:53
29 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.2.108 • 2023.8.2.152
wydana 52 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 46 dni temu
Beta
2023.1100.0.450 • 2023.1100.0.459
wydana  2 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
43 użytkownicy online na discordzie:
ACCESS_ViOLATiON, LadyLush❄, MKP, OdrzuconyKrakers, Alice, Nitro Slav, Carl-bot, PolTomski, RogerDodg3r, Voytec, DungeonFairy, Add92, antek, 21Lancz, Kowu, TobiasM (Morgo), fervi, m..., Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., Uzjel, Skini, lethian, chleb, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, Domeen0, Alkapivo, Deusald, Kandif, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, m..., bagno, Dyno, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, SzymonKe, Miłosz, exigo
Shoutbox
gnysek (11:49, 30.11.23)
@exp to masz 12zł zniżki na komercyjną ;)
gnysek (11:48, 30.11.23)
@Sutikku ja używam IDE na linuxie i daje radę. Trochę problemy z renderowaniem fontów (nie każdy monospace ładnie działa), ale poza tym ok.
exp (23:47, 29.11.23)
+ wydawanie gier niekomercyjnych jest teraz darmowe, a dosłownie parę tygodni temu musiałem zapłacić 12zł, żeby wydać grę na game jam, gnysek oddawaj :[
exp (23:47, 29.11.23)
e: nieważne, pomieszałem
exp (23:45, 29.11.23)
e: "za jednorazową płatnością dla gier komercyjnych i w subskrypcji dla osób eksportujących na konsole" skoro jest rozróżnienie, to przez to rozumiem, że trzeba mieć stale wykupioną subskrypcję, żeby legalnie się bogacić. sprzedaż na konsolach jest bardziej scentralizowana, więc pewnie łatwo jest im to kontrolować i np. zakup twojej gry nie będzie możliwy, jeśli nie masz aktywnej subskrypcji
Chell (12:09, 27.11.23)
też propsuję klarowność strony z cenami, tylko jedno pytanie zostaje - licencji enterprise potrzebujesz faktycznie tylko do WYDANIA gry? tzn możesz subnąć na miesiąc, wydać grę, anulować subksrypcję i się legalnie bogacić?
Chell (12:07, 27.11.23)
super :D unity zaorane
S
Sutikku (13:27, 24.11.23)
A czy poprawiło się coś w kwestii GMS2 na linuxie? Bo jak odpalałem bodajże z mono jakiś czas temu (rok, może dwa), to była masakra
Borek (20:18, 22.11.23)
Bardzo profesjonalnie wyjaśnione, brawo gnysek! :) Lepsza tabelka niż na oficjalnej stronie Yoyo :D
gnysek (00:24, 22.11.23)
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?