Uploader - sebolek

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 9.18 MB (9%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
ccc.jpg Podgląd 423 34.04 KB 01.04.2014 12:46:47
muzyka.zip 444 1.13 MB 01.04.2014 12:46:47
baner.gif Podgląd 416 48.23 KB 01.04.2014 12:46:47
super.mp3 728 2.93 MB 01.04.2014 12:46:46
Worms.jpg Podgląd 412 20.24 KB 01.04.2014 12:46:46
P_KAJ_CE_SERCE.gif Podgląd 410 37.65 KB 01.04.2014 12:46:46
chat.zip 471 37.58 KB 01.04.2014 12:46:45
cos.jpg Podgląd 442 47.28 KB 01.04.2014 12:46:45
Sprites.zip 417 411.28 KB 01.04.2014 12:46:44
Muza.zip 454 2.86 MB 01.04.2014 12:46:44
destroyer_1280x1024.jpg Podgląd 401 79.65 KB 01.04.2014 12:46:44
6086_Crysis.jpg Podgląd 413 34.49 KB 01.04.2014 12:46:44
GM_Tutorial___Multiplayer.zip 463 576.14 KB 01.04.2014 12:46:42
muzyka_sebolek.zip 423 0.97 MB 01.04.2014 12:46:42
9 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
18 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Add92, 21Lancz, Kowu, Tival, LadyLush, Chell, Arrekin, Dyno, Morro, LeD, l..., Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?