Uploader - bad

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 2.61 MB (3%)
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
Red_Ball_1_1.rar 633 2.61 MB 01.04.2014 11:35:03
3 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.2.108 • 2023.8.2.152
wydana 52 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 46 dni temu
Beta
2023.1100.0.450 • 2023.1100.0.459
wydana  2 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
ACCESS_ViOLATiON, LadyLush❄, MKP, Alice, Nitro Slav, Carl-bot, PolTomski, Sporek, RogerDodg3r, Voytec, DungeonFairy, 21Lancz, Kowu, TobiasM (Morgo), HappyOrange, fervi, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., Uzjel, lethian, chleb, Moldis, LeD, Domeen0, Alkapivo, Deusald, Kandif, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, m..., bagno, Dyno, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, lakas, Shockah, SzymonKe, Miłosz, exigo
Shoutbox
gnysek (11:49, 30.11.23)
@exp to masz 12zł zniżki na komercyjną ;)
gnysek (11:48, 30.11.23)
@Sutikku ja używam IDE na linuxie i daje radę. Trochę problemy z renderowaniem fontów (nie każdy monospace ładnie działa), ale poza tym ok.
exp (23:47, 29.11.23)
+ wydawanie gier niekomercyjnych jest teraz darmowe, a dosłownie parę tygodni temu musiałem zapłacić 12zł, żeby wydać grę na game jam, gnysek oddawaj :[
exp (23:47, 29.11.23)
e: nieważne, pomieszałem
exp (23:45, 29.11.23)
e: "za jednorazową płatnością dla gier komercyjnych i w subskrypcji dla osób eksportujących na konsole" skoro jest rozróżnienie, to przez to rozumiem, że trzeba mieć stale wykupioną subskrypcję, żeby legalnie się bogacić. sprzedaż na konsolach jest bardziej scentralizowana, więc pewnie łatwo jest im to kontrolować i np. zakup twojej gry nie będzie możliwy, jeśli nie masz aktywnej subskrypcji
Chell (12:09, 27.11.23)
też propsuję klarowność strony z cenami, tylko jedno pytanie zostaje - licencji enterprise potrzebujesz faktycznie tylko do WYDANIA gry? tzn możesz subnąć na miesiąc, wydać grę, anulować subksrypcję i się legalnie bogacić?
Chell (12:07, 27.11.23)
super :D unity zaorane
S
Sutikku (13:27, 24.11.23)
A czy poprawiło się coś w kwestii GMS2 na linuxie? Bo jak odpalałem bodajże z mono jakiś czas temu (rok, może dwa), to była masakra
Borek (20:18, 22.11.23)
Bardzo profesjonalnie wyjaśnione, brawo gnysek! :) Lepsza tabelka niż na oficjalnej stronie Yoyo :D
gnysek (00:24, 22.11.23)
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?