Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 38MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
screen0406e6db8.png 218 646KB 4.06.11
przedmiot.png 234 0KB 2.06.11
plecak.png 223 3KB 2.06.11
sigoneone1.png 196 29KB 1.06.11
miniRPGtrailer1.zip 528 5137KB 2.01.11
kolory.png 246 60KB 31.12.10
equip4.png 249 31KB 31.12.10
equip3.png 221 33KB 31.12.10
equip2.png 248 31KB 31.12.10
equip1.png 227 29KB 31.12.10
screen2010.png 253 125KB 31.07.10
miecz_3min.png 269 0KB 30.07.10
Aenee_Kalina.jpg 295 40KB 1.07.09
sigoneone2.png 304 29KB 17.06.09
sigsig.png 335 2KB 22.03.09
shooting2.png 314 19KB 25.01.09
shooting1.png 308 42KB 25.01.09
planeswalkers.png 329 422KB 9.01.09
49.png 413 32KB 3.12.08
48.png 336 84KB 3.12.08
47.png 369 168KB 3.12.08
wawawawa.zip 325 138KB 28.11.08
minirpgworldmap_1.zip 735 998KB 23.11.08
mRPG_town.png 356 16KB 17.11.08
iron_wood_types.txt 370 2KB 15.09.08
stacking1.png 366 7KB 7.08.08
de2.png 357 15KB 5.08.08
de1.png 383 13KB 5.08.08
BKset.png 354 18KB 1.08.08
46.png 405 117KB 31.07.08
45.png 360 110KB 31.07.08
44.png 383 152KB 31.07.08
platform_engine.rar 445 400KB 29.07.08
itemstats.png 362 51KB 28.07.08
43.png 345 204KB 23.07.08
luuq12mb3aaa.png 344 14KB 23.07.08
wearables1.png 317 13KB 2.07.08
42.png 387 680KB 17.06.08
40.png 408 542KB 22.04.08
39.png 423 602KB 21.04.08
38.png 391 58KB 20.04.08
37.png 398 154KB 18.04.08
36.png 396 73KB 15.04.08
35.png 410 65KB 14.04.08
ninjaskilz.jpg 350 74KB 23.03.08
minirpg___source_code.rar 449 2062KB 20.03.08
miniRPG_open_source.zip 603 2433KB 20.03.08
castles0_5.rar 349 1115KB 3.03.08
ghyh.png 390 110KB 21.02.08
puzles1.png 377 19KB 20.02.08
puzzle2xa09.png 339 27KB 20.02.08
marines.zip 342 1KB 18.02.08
miniRPGv2_0beta_0_7_0_3demo1.zip 453 1976KB 8.02.08
menu3456.png 366 89KB 7.02.08
pulpit.png 380 669KB 28.01.08
sniktch.png 377 91KB 26.01.08
34.png 389 223KB 26.01.08
miniRPG2_0_engine_demo1.zip 402 1144KB 25.01.08
miniRPGv2_0beta_0_7_0c.zip 551 2127KB 20.01.08
changelog_v0_7_1.txt 481 2KB 19.01.08
test_item.png 391 216KB 18.01.08
33.png 412 142KB 14.01.08
32.png 428 139KB 14.01.08
miniRPGv2_0beta_0_7_0b.rar 751 2118KB 28.12.07
miniRPGv2_0beta_0_7_0_apoxarus_.rar 365 2112KB 28.12.07
31.png 406 160KB 26.12.07
30.png 452 188KB 26.12.07
29.png 402 199KB 26.12.07
28.png 414 226KB 26.12.07
27.png 408 225KB 26.12.07
26.png 436 261KB 26.12.07
25.png 432 251KB 26.12.07
24.png 415 572KB 26.12.07
23.png 394 95KB 23.12.07
22.png 377 623KB 22.12.07
21.png 410 663KB 20.12.07
interface.png 363 703KB 19.12.07
20.png 423 61KB 19.12.07
19.png 419 34KB 17.12.07
wariv.png 405 7KB 16.12.07
32x_new_gfx.png 384 45KB 7.12.07
DU1.png 442 14KB 4.11.07
miniRPGv2_0beta_0_6_2DU_easy.rar 390 1204KB 4.11.07
miniRPGv2_0beta_0_6_2_dungeon_up.zip 466 1205KB 4.11.07
miniRPGv2_0beta_0_6_2_dungeon_up.rar 407 1203KB 4.11.07
18.png 430 128KB 4.11.07
17.png 410 175KB 4.11.07
roguelike.png 397 572KB 4.11.07
miniRPG1_0__Black_Knights.zip 708 1034KB 31.10.07
16.png 448 239KB 28.10.07
stol.jpg 422 69KB 28.10.07
skleppp.png 397 240KB 28.10.07
inventory.gm6 599 8KB 28.10.07
ilovebeer.jpg 374 51KB 28.10.07
drzewko.gif 472 1KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 0, ukrytych: 0
Użytkownicy na czacie discord
Wojo (8:12, 17.07.18):
nawet reklamy w aplikacjach przynoszą profit googlowi z tego co mi wiadomo
Wojo (8:12, 17.07.18):
wydaje mi się, że pobierają opłaty od producentów ale jeśli nie to na androidzie korzysta się z usług google w dużej mierze. Sklep play, który kiedyś nosił nazwę android market, google play jest własnością google. Mapy też są własnością google. Pomijam fakt, że aby korzystać z tych funkcji to należy założyć konto google.
MaxGaming (7:46, 17.07.18):
Ale to że ma jądro Linuxa nie oznacza że system musi być otwarty. No i wątpię że google pobiera opłatę od urządzenia tym bardziej że są odmiany androida które nie podlegają google'owi
Uzjel (23:44, 16.07.18):
Coś z ds_'ami było zwalone w HTML5, kiedyś, kiedyś, kiedyś...
I am vader (23:41, 16.07.18):
Rzecz w tym ze chodzi doslownei o funkcje ds_list_copy, zadne "wlasne rozwiazanie"
gnysek (23:11, 16.07.18):
kopiowanie ds_list brzmi jak coś, co na 90% się moze zepsuć aczkolwiek jesli nie istnieje, to albo złe id, albo gdzies kasujesz złe id.
I am vader (20:46, 16.07.18):
Chociaz podejrzewam ze to ja cos zrypalem przy kopiowaniu ds_list
I am vader (20:30, 16.07.18):
Czy ktoś jeszcze ma taki problem ze jak w jednym create stworzy za wiele ds_list to potem wywala blad ze taka ds_lista nie istnieje?
Wojo (19:37, 16.07.18):
to po 1 a po 2 android jest linuxem czyli oprogramowaniem na darmowym jajniku, które można modyfikować wedle własnego uznania
I am vader (17:49, 16.07.18):
To co powiem to czyste zalozenie na logike, nie sprawdzalem poprawnosci tej informacji: To ze system jest darmowy dla uzytkownika, nie znaczy ze jest darmowy dla producenta. Kiedy kazdy dobrze sprzedajacy sie telefon ma twoj system, zarabiasz na licencjach krocie.
MaxGaming (14:05, 16.07.18):
Mógłby ktoś mi wytłumaczyć dlaczego Android powstał jako produkt google. Jakie ma z tego profity google w stosunku do normalnej licencji?
Wojo (19:09, 14.07.18):
popieram Cię vader. Przecież ten kształt można zastosować niemalże do wszystkiego
I am vader (16:35, 14.07.18):
golden ratio to najwiekszy scam jaki powstal.
Wojo (9:04, 14.07.18):
już kiedyś o tym było na gmclanie i w podświadomości wiedziałem co to ale myślałem, że to jest co innego
Wojo (8:54, 14.07.18):
dobra już wiem co to
Wojo (8:17, 14.07.18):
Przysięgam że dopiero teraz ją zauważyłem
Wojo (8:17, 14.07.18):
Chell jak się nazywa ta serpentyna widoczna na screenie?
Chell (22:55, 11.07.18):
Chell (22:48, 11.07.18):
kurde, chcialbym uszanowac zdanie, ale gemini rue jest obiektywnie piekne
Wojo (21:21, 11.07.18):
tu fortka popieram w 100%. Odkąd minecraft osiągnął sukces wielu twórców indyków robią grafikę na odpierdziel i powołują się na "STYL GRAFICZNY". Jeszcze jakby to wszystko do siebie pasowało to by było jeszcze znośnie
exp (20:52, 11.07.18):
jesli nawiazujesz do mojego screena, to nie kłóce sie o niego tylko odpowiadałem na poprzednie posty. a akurat gemini rue w ogole mi sie nie podoba, wiec to chyba jednak nie takie proste, ze cos podoba sie kazdemu
Chell (20:43, 11.07.18):
exp, o kant dupy to, że pixelowa grafika = zła grafika. takie Gemini Rue czy Hyper Light Drifter są po prostu śliczne i nikt z czystym sumieniem nie powie inaczej (nawet nie probujcie powoływać się na gusta). pixelki na odwal, czyli coś, co w sumie powinno być w najgorszym wypadku jednym wielkim placeholderowaniem, bo wynika z braku talentu i pewnej nawet niechlujnosci, noo... to inna bajka
exp (13:59, 11.07.18):
crysis zrobił szum głównie dzięki zaawansowanej technologicznie grafice, ale gra nie utrzymałaby się i nie pozwoliłaby na rozwój serii samą grafiką. zwłaszcza, że w dniu premiery znaczna większość graczy miała taki sprzęt, że grała na minimalnych ustawieniach, na których gra wyglądała jak gówno
exp (13:51, 11.07.18):
tak, jak mówiłem wcześniej - grafikę i gameplay często trudno całkowicie oddzielić, zwłaszcza w grach akcji. natomiast mimo, że grafika pełni w grach bardzo ważną rolę, tak gier, w których grafika byłaby najważniejsza po prostu nie ma (zostawiam tu minimalny margines na jakieś gry erotyczne czy inne anime visual novels służące do walenia konia)
exp (13:47, 11.07.18):
remastery to też co innego, zwykle są robione z okazji ponownego wydania starszych gier, a że technologia idzie do przodu, są przystosowane do wykorzystywania możliwości nowego sprzętu. prawie zawsze nie tylko grafika jest zmieniania, ale też treść
exp (13:44, 11.07.18):
mody graficzne to nie gry, tylko mody
exp (13:43, 11.07.18):
nigdy nie zrozumiem, skąd u polskich graczy ta mentalność, że pikselowa grafika=zła grafika
gnysek (10:32, 11.07.18):
Hotline Miami!
gnysek (10:32, 11.07.18):
Stardew Valley!
Wojo (9:15, 11.07.18):
to wyjaśnij fenomen modów graficznych do gta
Chell (2:52, 11.07.18):
remastery :^)
exp (0:56, 11.07.18):
w żadnej grze nie liczy się tylko grafika, bo wtedy każdy wolałby sobie obejrzeć screeny zamiast ją kupić
Wojo (0:06, 11.07.18):
w niektorych grach liczy sie tylko grafika. Co roku mamy odgrzewany kotlet tylko z ładniejszą grafiką. I w niektórych kontynuacjach grafika ma kluczowe znaczenie (GTA)
exp (22:55, 10.07.18):
a według mnie minecraft ma ładną grafikę i co teraz
MaxGaming (22:45, 10.07.18):
A ja mówię że Minecraft jest wyjątkiem i nie należy na podstawie tej gry wysuwać jakichkolwiek wniosków. Zawsze jak ktoś gada o znaczeniu grafiki znajdzie się ktoś kto krzyknie "ej przecież Minecraft ma słabą grafikę a jest popularny".... Tylko Minecraft jest wyjątkiem bo miał przełomowy gameplay
Wojo (21:39, 10.07.18):
o tym mówię... argument grafiki da się pominąć, gdy gra oferuje coś więcej
MaxGaming (21:09, 10.07.18):
Argument Minecrafta uwielbiam. Ciul że to ewenement jeśli chodzi o paskudną grafikę a zainteresowanie nim jest wywołane czymś zupełnie innym niż grafika... Poza tym trudno sobie wyobrazić inna grafikę w Minecrafcie przy obecnym gameplayu
exp (20:48, 10.07.18):
no to wiadomo, że grafika zaawansowana!=dobra
Wojo (20:22, 10.07.18):
w minecrafcie nie ma super grafiki a jednak w minecrafta gra nadal trudna do wyobrażenia liczba osób
Wojo (20:21, 10.07.18):
grafika jest bardzo istotna. Niektóre style graficzne po odpowiednim dopasowaniu mogą sprawić, że gra się w grę świetnie mimo, że nie jest realistyczna graficznie (patrz team fortress 2, spelunky, minecraft)
exp (19:37, 10.07.18):
ale chciałem nawiązać do tego, co napisał użytkownik I am vader
exp (19:37, 10.07.18):
no skumaliśmy follow up do sygnaturki, przynajmniej ja
Chell (18:02, 10.07.18):
tym niemniej poza gmclanem bym nie grał
Chell (18:02, 10.07.18):
moi drodzy, oczywiście nawiązywałem do klasycznej sygnatury
exp (17:24, 10.07.18):
chociaż taki podział jest w gruncie rzeczy trochę naciągany, bo czasem ciężko rozdzielić grafikę od gameplayu
exp (17:22, 10.07.18):
natomiast grafika jest zawsze bardzo ważna i w sumie tu nie ma żadnej dyskusji, mogą tylko się różnić gusta
exp (17:12, 10.07.18):
no wiadomo, że to jest takie pierdolenie, że ktokolwiek tak uważa. no chyba, że jakiś jeden procent autystów
I am vader (17:08, 10.07.18):
Wątpię że 90% graczy uważa grafikę za NAJWAŻNIEJSZĄ. Napewno dużo osób uważa ją jako BARDZO ISTOTNĄ, ale to co innego.
Chell (16:44, 10.07.18):
ale ja należę do tych 90% graczy którzy uważają że w grach najważniejsza jest grafika
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
[ Polityka prywatności ]
Copyright © 2002-2018. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017-2018 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.00962 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]