Nasze strony: gmclan.org gameonly.pl ps-plus.pl gameswithgold.pl n-switch.pl hmt.pl
Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 16MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
P9240158.jpg 225 1697KB 24.09.12
P9240156.jpg 230 1741KB 24.09.12
Logo_.png 246 20KB 7.06.11
Rozk_ad_jpg.jpg 253 53KB 24.04.11
grunge_fot.png 290 47KB 22.11.10
194944abea4f44hitler2small.gif 284 20KB 4.09.10
lopolio.png 277 93KB 17.08.10
Bez_tytu_u_1.pdf 387 42KB 23.06.10
error.jpg 310 206KB 9.05.10
Post_apo_logo.png 293 12KB 24.04.10
umica_eifnweiofeiojfoierfiooijie.gm6 299 78KB 13.03.10
gftrghrthg.jpg 312 37KB 21.02.10
pulpit.png 291 442KB 11.02.10
dgg.jpg 294 8KB 30.01.10
fb682d069a.png 301 9KB 10.01.10
giera.gm6 311 67KB 27.12.09
f504ce7d7e.jpg 300 18KB 25.12.09
Obraz.gif 303 3KB 29.11.09
bez_.png 289 398KB 28.11.09
super_mega_extra_kupa.gm6 243 35KB 30.06.09
27599f5514.png 304 18KB 13.06.09
0b3c9a40f6.jpg 330 12KB 29.05.09
c24c6b7aa1.gm6 245 34KB 24.05.09
bez_tytu_u.jpg 305 7KB 24.05.09
opopiuhbn.gm6 246 14KB 23.05.09
rampo.rar 429 1073KB 5.05.09
ebe639fef9.png 327 48KB 3.05.09
pf.png 346 48KB 3.05.09
p_l.png 334 99KB 2.05.09
c5ff36c7c9.png 351 103KB 2.05.09
63de5a88de.png 334 11KB 2.05.09
4bc8c5570b.png 324 8KB 16.04.09
kol2.png 361 66KB 31.03.09
34fa0efc6c.png 351 53KB 31.03.09
unreal.png 353 56KB 15.01.09
P.wav 384 8970KB 13.01.09
bez_tytu_u.png 352 222KB 25.12.08
lol.png 340 145KB 22.12.08
jhj.png 390 121KB 22.12.08
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 0, ukrytych: 0
Użytkownicy na czacie discord
gnysek (1:12, 24.02.20):
No ba.
Tymon (19:04, 23.02.20):
Jezu to już 15 lat.
Tymon (18:54, 23.02.20):
Szanuję, że strona główna się jeszcze nie rozsypała, gnys musiał włożyć sporo pracy w jej utrzymanie. Pozdrowienia z zaświatów!
gnysek (12:54, 19.02.20):
Nowy sprite mozna dodac przez sprite_add w sumie, ale resztę owszem - nie dodasz z Live. Można natomiast przeładować room i sprite, chociaz to też zżera ostro. Dla debugowania jednak chwilowy drop niewiele zmieni, ważniejsze, zeby sobie perfekcynie ustawić coś.
gnysek (12:53, 19.02.20):
Raczej nie planują, dlatego, ze to mocno wpływa na wydajność i ludzie nie do konca rozumieją jak to działa i by same reklamacje były
nowy_user (9:12, 19.02.20):
Dodatkowo, jeśli chcesz stworzyć nowy sprite, obiekt, room czy nowy script no to jednak będziesz musiał wyłączyć grę, dodać to co chcesz i odpalić na nowo. Pomimo tych minusów - warto, zwłaszcza jeśli sporo czasu zabiera Ci tworzenie intefejsu.
nowy_user (9:10, 19.02.20):
Choć też - aby nie było tak różowo - GMLive ma swoje ograniczenia. To nie jest tak, że odpalasz projekt i zmieniasz co chcesz. Przed kompilacją musisz wklepać specjalną funkcję i wtedy możesz zmieniać kod w całym tym Evencie... problem w tym, że jeśli użyjesz tej funkcji wszędzie, w każdym evencie jaki masz, to gra bardzo mocno zwolni i ciężko będzie testować.
nowy_user (9:08, 19.02.20):
Też jestem zdziwiony tym bardziej, że YellowAfterlife jest chyba w jakim stopniu pracownikiem YoYo... ja bym nie czekał na oficjalne ruchy Yoyo, te 80 zł zwróci się bardzo szybko w zaoszczędzonym czasie.
Adriann (8:37, 19.02.20):
Racja..to w sumie dość podstawowa funkcja która powinna być wszędzie :|
Borek (8:32, 19.02.20):
@gnysek a nie wiesz czy YOYO planuje coś takiego zrobić? W stylu GMLive? bo w sumie to się dziwie, że jeszcze nie zrobili skoro ktoś inny to ogarnął
gnysek (17:13, 18.02.20):
Zawsze jednak można dać if !variable_instance_exists i to też rozwiaże problem bez restartu.
gnysek (17:12, 18.02.20):
Jedyne co, to żeby w create zmienić wartość, trzeba usunąć i stworzyć obiekt w grze. Więc czasem jedynym sposobem jest restart roomu, ale to i tak milion razy szybsze.
gnysek (17:11, 18.02.20):
Pokochasz do takch rzeczy GM Live. Ja napisałem nawet gui z checkboxami i dropdownami na żywca w tym, zaczynając od pustego obiektu. Nawet jakieś dopasowywanie mocy czarów, efektów po śmierci, animacji - wszystko jest uproszczone, po prostu w otwartym oknie gry jeszcze raz robisz daną rzecz.
Borek (14:56, 18.02.20):
Jak ustawiam jakieś ikony, to pod kursorem mam X,Y i na tej podstawie zmieniam, ale wystarczy że pomylę się o piksel i znowu kompilowanie...
Borek (14:55, 18.02.20):
Samsung Evo*
Borek (14:54, 18.02.20):
Nom, Samsung Eco 970 1TB ( odczyt 3500MB/s ) daje radę, chociaż tutaj ma też duże znaczenie procesor i wcale nie ilość rdzeni/wątków a sam zegar... Tak czy inaczej, ciągłe kompilowanie jest męczące...
gnysek (10:07, 18.02.20):
10-15 sekund to jest i tak szybko przy takim rozmiarze gry tak szczerze, na moim SSD to by było z minutę jak nic
gnysek (10:07, 18.02.20):
Generalnie powiem tak. Robiłem menu do sklepiku. Na żywca pisałem for-y, przesuwałem wszystko (po pikselu), skalowałem, dodałem scrollowanie listy, popup gdzie wybiersz sztuki, dialog sprzedawcy po każdym zakupie itp. i wszystko bez wyłączania gry. W jakieś 15 minut. Normalnie - 2-3 godziny to chyba zajmowało.
Borek (0:16, 18.02.20):
Muszę pomyśleć bo każda kompilacja to ok 10-15 sekund. SSD m2 nvme i i7 7700k. Naprawdę w skali dłuższego czasu robi się sporo straty czasu
gnysek (12:45, 17.02.20):
Jedyne czego się boję, to jak sobie poradzi z GMS 2.3 i funkcjami anonimowymi.
gnysek (12:45, 17.02.20):
Tam wystarczy zakomentować linijkę, albo dać w makro 1 na 0 i gra znów działa płynnie, gdyby był jakiś problem, nawet bez usuwania rozszerzenia. A jak przesadzisz z livem i będzie drop FPS - w deweloperce to i tak nie robi, ważne, że przetestujesz co chcesz.
gnysek (12:43, 17.02.20):
Nie byłoby. Nawet na tym etapie by pomogło, a jakby co, to tylko wywalasz jeden obiekt + included files i masz projekt po staremu.
Borek (9:43, 17.02.20):
No ja tutaj z shouta się dowiedziałem Przyda się do innych projektów, bo Almora to już za duży kombajn i boje się, że będą problemy
Adriann (23:15, 16.02.20):
Widzę że trzeba było głośniej rozgłaszać temat jak zacząłem się bawić.. :d
Borek (23:06, 16.02.20):
Kurde... gdybym poznał szybciej GMLive to Almora nie powstawałaby 8 lat tylko 4
Konrad-GM (9:34, 15.02.20):
Godot ma to chyba od dawna, w dodatku działa też na mobilkach bit.ly/2OVpcIi
nowy_user (21:11, 14.02.20):
Godot chyba też nie ma... GMS mógłby zrobić z tego naprawdę mocną przewagę konkurencyjną. Szybsze tworzenie interfejsu to jedna sprawa, ale pracując z GMLive można znacznie szybciej nauczyć się kodzić ( ja dzięki temu szybko zajarzyłem ds_listy, ds_mapy i wszystkie funkcje z nimi związane).
Rakson (18:42, 14.02.20):
chyba jak sobie sam napiszesz, pygame nie ma i pyglet też. jedyne co mi przychodzi na myśl to panda3d
Threef (19:05, 11.02.20):
Chyba wszystkie silniki na Pythonie pozwalają na coś takiego
nowy_user (17:52, 11.02.20):
Aż dziwne, że YoYo nie zaimplementują tego modułu na stałe. To byłaby jedna z nielicznych przewag konkurencyjnych w porównaniu do innych silników. W Unity na żywca można edytować tylko podstawowe parametry oraz ułożenie elementów na scenie.
gnysek (12:15, 11.02.20):
Tak, mocno przyspiesza pracę z GMem, robisz jakiś skrypt, odpalasz grę i na żywca edytujesz. Całe menu sklepu do gry tak napisałem, w 20 minut zamiast w 4-5 godzin. Najlepiej wychodzi zabawa jak musisz przesuwać tekst czy robić ramki dookoła niego, wszystko ładnie sobie przesuniesz na żywca.
nowy_user (17:58, 10.02.20):
Ja i Uzjel kupiliśmy to rozszerzenie i jesteśmy zadowolemni. Gnysek chyba też kupił, bo udziela się na forum YellowAfterlife (nick gościa, który to zrobił) i zgłasza mu bugi.
nowy_user (17:56, 10.02.20):
btw. koleś od gmlive.js zrobił też GMLive, który implementujesz sobie do GMa i możesz modyfikować niektóre fragmenty kodu po kompliacji i włączeniu gry. Mega pomocne, zwłaszcza gdy projekt się rozrasta.
gnysek (13:13, 10.02.20):
Możliwość pisania kodu GML w przeglądarce.
LolikZabójca2 (7:39, 10.02.20):
co ot jest gmlive.js?
I am Lord (0:16, 10.02.20):
tiny.pl/t69tv
I am Lord (0:15, 10.02.20):
Moja gierka zrobiona w GMlive.js yal.cc/r/gml/?m...CkzHYvZBeS8kHEs
gnysek (22:32, 3.02.20):
Bardzo możliwe, że na razie to placeholdery, ale chyba nie dali ich bez powodu ?
I am Lord (18:40, 3.02.20):
a co jak to puste wydmuszki?
gnysek (18:11, 3.02.20):
Taaaa Jak psyś się dorwie do tego, to może przerobi IDE tak, zeby te DLLki też odpalić
I am Lord (17:31, 3.02.20):
Takie "trochę" że nawet wiemy nad czym pracują w ukryciu a nie zapowiadali tego nigdzie
gnysek (10:15, 3.02.20):
Nie jest, czekamy na otwartą bętę, ale mi się udało trochę info pozyskać
I am Lord (16:32, 1.02.20):
żeby tylko siusiaki
I am Lord (16:32, 1.02.20):
potwierdzam, strumyk był gruby
SimianVirus7 (11:59, 1.02.20):
a to ten cały gm:s2 2.3 już jest dostępny?
gnysek (2:07, 1.02.20):
Game Maker wyszedł z Unii
Uzjel (16:51, 31.01.20):
Nie, ale humor podobny jak poniżej :p
gnysek (16:27, 31.01.20):
No dajcie spokoj
Chell (14:06, 31.01.20):
siusiaki?
Nikas (14:04, 31.01.20):
siusiaki?
Ankieta
» Ile powinny trwać tury Ligi 24?
24h
48h
54h (piątek od 18:00)
7 dni
inna długość (podałem w komentarzu ankiety)

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
[ Polityka prywatności ]
Copyright © 2002-2020. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017-2020 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.01482 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]