Uploader
Uploader - nikki
Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.
Zajęte: 27.19 MB (27%)
Plik | Pobrań | Rozmiar | Data uploadu | |
---|---|---|---|---|
Fryz3.rar | 596 | 8.47 MB | 01.04.2014 12:55:12 | |
Fryz2.rar | 602 | 2.38 MB | 01.04.2014 12:55:08 | |
4683ffe757.rar | 660 | 2.70 MB | 01.04.2014 12:55:06 | |
THE_FRYZ.rar | 609 | 10.92 MB | 01.04.2014 12:55:04 | |
wc08.rar | 568 | 2.72 MB | 01.04.2014 12:54:57 | |
27 MB / 100MB |
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 7 dni temu
wydana 7 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 205 dni temu
wydana 205 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 9 dni temu
wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
14 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, Carl-bot, p..., Grela, Wielki Druid, fervi, r..., antek, Dyno, Ulti, bagno, HappyOrange, l..., Alkapivo
Shoutbox
I am Lord
(16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon
(16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek
(22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?