Shoutbox - Archiwum

Wszystkie wpisy w shoutboxie (249294)
exp (23:45, 29.11.23)
e: "za jednorazową płatnością dla gier komercyjnych i w subskrypcji dla osób eksportujących na konsole" skoro jest rozróżnienie, to przez to rozumiem, że trzeba mieć stale wykupioną subskrypcję, żeby legalnie się bogacić. sprzedaż na konsolach jest bardziej scentralizowana, więc pewnie łatwo jest im to kontrolować i np. zakup twojej gry nie będzie możliwy, jeśli nie masz aktywnej subskrypcji
Chell (12:09, 27.11.23)
też propsuję klarowność strony z cenami, tylko jedno pytanie zostaje - licencji enterprise potrzebujesz faktycznie tylko do WYDANIA gry? tzn możesz subnąć na miesiąc, wydać grę, anulować subksrypcję i się legalnie bogacić?
Chell (12:07, 27.11.23)
super :D unity zaorane
S
Sutikku (13:27, 24.11.23)
A czy poprawiło się coś w kwestii GMS2 na linuxie? Bo jak odpalałem bodajże z mono jakiś czas temu (rok, może dwa), to była masakra
Borek (20:18, 22.11.23)
Bardzo profesjonalnie wyjaśnione, brawo gnysek! :) Lepsza tabelka niż na oficjalnej stronie Yoyo :D
gnysek (00:24, 22.11.23)
gnysek (17:32, 21.11.23)
Nowe ceny GM zaktualizuję w ciągu 24h, niech się wszystko wyklaruje.
gnysek (20:55, 13.11.23)
Od kiedy jest podgląd kodu wygenerowany z klocków, to nie jest takie złe.
exp (14:23, 06.11.23)
najlepiej pracować na klockach i wtedy wszystko jest jasne
gnysek (10:06, 30.10.23)
Dodałem w ostatnim newsie listę nowych funkcji w 2023.11.
gnysek (10:35, 25.10.23)
Pisać osobne funkcje, jak coś ma 30+ linijek :P
Adriann (14:32, 24.10.23)
Taka jedna rzecz wpadła mi do głowy jak wczoraj próbowałem odszyfrować stary kod. Bardzo przydałby się jakiś poradnik odnośnie tego w jaki sposób utrzymać kod przejrzystym i czytelnym :D Gdyby komuś chciało się podzielić wiedzą to myślę że z pewnością wiele osób by to bardzo doceniło :D
art22pl (13:26, 01.10.23)
Chciałem załączyć zdjęcie do tematu i po zapisaniu nie było już widoczne. Wchodzę w edycję i też tam go nie było. Chodzi o załącznik dodany jako "jpg" i następnie kliknąłem "wstaw" przy załączniku.
gnysek (01:41, 30.09.23)
jakiś, to znaczy jaki? :D
art22pl (17:45, 29.09.23)
jest chyba jakiś problem z załączaniem zdjęć do postu
gnysek (14:59, 28.09.23)
Poszedł dziś update strony :)
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 85 dni temu
LTS
2022.0.3.85 • 2022.0.3.99
wydana  wczoraj
Beta
2024.1100.0.703 •
2024.1100.0.719
 0.14.0

wydana  dziś
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
48 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, 🧁Cupcake🧁, Nikas, Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Saus, p..., GibkiKaktus, lethian, TobiasM (Morgo), Kowu, LadyLush, GMRussell, OdrzuconyKrakers, fervi, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., HappyOrange, LolikZabijaka, Arrekin, firemark, MagnusArias, yazaa, Domeen0, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, szmalu, Qlken, LeD, Miłosz, sutikku, 21Lancz, Voytec, Ulti, m..., Mtax, Draczeq, g..., l..., s..., Add92, Shockah, Cosplyfanka, exigo, xVANiLL
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?