Czy zakładałeś grupę twórców gier?

1. Tak, wciąż istnieje, ale nie mamy wybitnych wyrobów.

17%
19%

2. Tak, wciąż istnieje i możemy się poszczycić super grą (progsem).

8%
5%

3. Tak, ale się szybko rozpadła.

8%
0%

4. Tak, nawet troche pociągneliśmy, ale upadła.

17%
24%

5. Dopiero mam zamiar.

8%
14%

6. Nie i nie mam zamiaru.

42%
38%
Komentarze (łącznie 9):
M
most23 (Pią., 08 Paź. 04, 13:40)
#1

Nigdy nie byłem i raczej nie chcę być w żadnym team'ie. Lubię być niezależny i robić gry takie jakie chcę i wtedy kiedy mam na to ochotę i czas. :P

gnysek (Pią., 08 Paź. 04, 15:23)
#2

Jak pomyslę, ze w 3 się robi grę szybciej - ok; jak pomyślę, że musimy się dogadywać i kazdy zacznie coś wymyślać i na skutek tego zrobimy kilka podobnych gier - to i tak pracowaliśmy osobno :D
Team dobrze się zaklada jak można pracować nad projektem

Marmot (Pią., 08 Paź. 04, 16:04)
#3

Najlepsze teamy to są takie, że goście się znają z reala i mogą pracować tak, że raz pracujemy u tego gościa na kompie, a raz u mnie na przykład. Inne szybko się rozpadają.

gnysek (Pią., 08 Paź. 04, 16:23)
#4

no widzę, że nie tylko ja ajetem tego zdania :P

K
~Kaytek (Pią., 08 Paź. 04, 16:55)
#5

Eeee, tam... Team, to nie np. 3 programistów, bo nic z tego nie wyjdzie... pownno być np (w wypadku dużej grupy):

- 3 grafików (obiekty statyczne, postacie, animacje)
- 3 programistów (engine, efekty i ten który to złączy w całość :] )
-

Ranma_man (Pią., 08 Paź. 04, 17:03)
#6

No i komentarz ucięło :]

Kaytek (Pią., 08 Paź. 04, 17:37)
#7

...
"Trochę" ucięło :]

M
most23 (Nie., 10 Paź. 04, 16:38)
#8

Nom, a mi kidyś nie dość że ucieło to jeszcze nie napisało nicka mimo że byłem zalogowany... :(

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Pon., 11 Paź. 04, 07:46)
#9

Zgadzam się z Marmotem. Na przykład ja z Dawidsem jestesmy kuzynami i spotykamy się (przeważnie) co tydzień, a na feriach i wakacjach to praktycznie widzimy sie codziennie. No i na razie się nie rozpadliśmy. :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
32 użytkownicy online na discordzie:
Kysiu, s..., DungeonFairy🧚, Carl-bot, RogerDodg3r, PeekoHiko, Draczeq, Wielki Druid, Kowu, Kuzyn, Kalor, LadyLush, lethian, MKP (GEM), Moldis, Dyno, Korodzik, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, LeD, debil debilowski, m..., Tidżi, HappyOrange, moeglich, d..., Nikas, Krzysiek1250, Cosplyfanka, exigo, 🧁Cupcake🧁, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.