Linki do ciekawych stron

Rush Paint

Jako redaktor od newsów ze świata, który dawno nic nie dodał, prezetuję wam program "Rush Paint" zrobiony za pomocą Game Makera, który wprawił mnie w zachwyt mimo braku interfejsu itp.

Rush Paint na Game Maker Community

Trzeba samemu to zobaczyć.

Komentarze (łącznie 22, wyświetlam 1 - 15):
Tymon (Czw., 16 Lut. 06, 07:52)
#1

Troche słaby ten "program".

Dark Maximal (Czw., 16 Lut. 06, 17:20)
#2

Pare ciekawych efektów graficznych ale... na co to komu?

Dawidsu (Beaver Interactive) (Czw., 16 Lut. 06, 20:27)
#3

Na co? Żeby sobie każdy mógł podziwiać jakie 'ciekawe efekty graficzne' może stworzyć Game Maker. I przy okazji się trochę pobawić, eksperymentować. Fakt jednak faktem, że strasznie kuleje interfejs...

eXcLiFe (Czw., 16 Lut. 06, 21:35)
#4

Wielka mi rzecz po co to komu to ja nie wiem przecież to proste do zrobienia (chyba) ... nie ustawiać koloru tła i +- 6 obiektów..

P
~Pacio (Pią., 17 Lut. 06, 07:45)
#5

"przecież to proste do zrobienia (chyba)..."
Chyba nie.

Tymon (Pią., 17 Lut. 06, 07:52)
#6

... Raczej tak =] Co? Klona zrobić? xD

eXcLiFe (Pią., 17 Lut. 06, 11:55)
#7

Nie musisz bo w tym nie ma nic do udowodnienia ... totalny max roboty około 1 dnia (ci co się mniej znają) i po sprawie, nawet więcej efektów można dodać :D

Dark Maximal (Pią., 17 Lut. 06, 18:15)
#8

Facet bt mogl wykorzystac te umiejętności na zrobienia gry, a nie na jakąś pokazówke...

Dawidsu (Beaver Interactive) (Pią., 17 Lut. 06, 18:37)
#9

W takim razie chętnie bym zobaczył, jakbyście to, lepiej, zrobili. :) Jeszcze lepiej w wersji edytowalnej. :P

Gooman (Pią., 17 Lut. 06, 19:03)
#10

I co ? Zamierza ktos podjac wyzwanie ? Mi sie tam programik podoba - mozna fajne efekty zrobić praktycznie bez rzadnego wysiłku i na dodatek w pare chwil :P

Tymon (Pią., 17 Lut. 06, 19:09)
#11

Ja chętnię =) To naprawdę nic trudnego do napisania... Sprit, możliwość obracania i tyle =D

Gooman (Pią., 17 Lut. 06, 19:13)
#12

No to czekam na wyniki. A jeśli jeszcze zrobisz do tego jakiś interfejs to już wogóle będę używać twojej wersji :]

Dawidsu (Beaver Interactive) (Pią., 17 Lut. 06, 20:06)
#13

Jestem ciekawy jak to wyjdzie Tymonowi. :) Czekam! :D

eXcLiFe (Pią., 17 Lut. 06, 20:29)
#14

Tymon wiem że dasz sobie rade z takim banałem :D jesteśmy tej samej myśli... pamiętaj nie uzywaj koloru tła to powstanie efekt "przeciągnięcia" (Tak na wszelki wypadek napisałem :D)

t
tomalas (Pią., 17 Lut. 06, 23:07)
#15

Tylko tam koleś pisze ,że 3 miechy nad tym pracował :/

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?