Linki do ciekawych stron

Warunki! ;)

Tak, oczy was nie zawodzą - Sadam w końcu coś zrobił! :). Dziś dodaje na stronę artykuł dla początkujących o warunkach - no i tyle :)

Link!

Komentarze (łącznie 18, wyświetlam 1 - 15):
Marmot (śro., 22 Cze. 05, 20:36)
#1

"Tak, oczy was nie zawodzą - Sadam w końcu coś zrobił!" - nooo, brawa Sadam! :P Wreszcie zrobiłeś coś co nie jest layoutem na stronę która nigdy nie powstanie :D .

Tymon (śro., 22 Cze. 05, 20:39)
#2

Oj Marmot ja bym nie wątpił w Sadama :] A dlaczego to już nie powiem :D

b
bigshark (śro., 22 Cze. 05, 21:16)
#3

Jak można wątpić w Sadama?! Przecież on ma taki ładny avatar...

B
Pietrus_paN (śro., 22 Cze. 05, 21:32)
#4

Co ty masz do avatara Sadama? Normalnie rox! :D

Marmot (śro., 22 Cze. 05, 22:10)
#5

Noo, Sadamowy aVaTaR rox!

Tymon: Już ja wiem jaki jest Sadam :] . Od lipca 2004 był w redakcji aagm, a dał tylko jeden przykład, który jeszcze ja musiałem wrzucić na stronę xD

B
Pietrus_paN (Sob., 25 Cze. 05, 13:18)
#6

"Od lipca 2004 był w redakcji aagm, a dał tylko jeden przykład, który jeszcze ja musiałem wrzucić na stronę xD"

Rotfl :)

A
Sadam (Sob., 25 Cze. 05, 15:26)
#7

No co! xD

B
Pietrus_paN (Sob., 25 Cze. 05, 16:00)
#8

Nic ;) Zresztą nie jesteś sam -.- Ja też jestem leniwy :D I jestem z tego lenistwa znany w klasie :P

B
Pietrus_paN (Wto., 28 Cze. 05, 15:37)
#9

:D

b
bigshark (Wto., 28 Cze. 05, 22:41)
#10

Ja myślałem po temacie : WARUNKI! że to jakiś regulamin dotyczący warunków uczestnictwa w gmclanie. {If obj_anyludz.oftopic=true
with obj_Ranma instance create(x,y,obj_warn)}
{if (instance_number(obj_warn)=10)
with obj_Ranma instance create(x,y,obj_ban)}

B
Pietrus_paN (Wto., 28 Cze. 05, 23:13)
#11

if(bigshark>=50) then
{
gmclan_uzytkownicy(run_away)
}

:P

A
Sadam (Wto., 28 Cze. 05, 23:51)
#12

Pietrus, dobre ;D Ale moze lepiej :

if (distance_to_object(Bigshark)=<50)

? ;)

Tymon (śro., 29 Cze. 05, 09:16)
#13

if (bigshark_iq>0)
{
gmclan_uzytkownicy(run_away)
}
:P

B
Pietrus_paN (śro., 29 Cze. 05, 11:03)
#14

:D

B
Pietrus_paN (śro., 29 Cze. 05, 11:05)
#15

Albo tak:

if (bigshark==robi_gre) then
{
bigshark(chwali_sie);
gmclan_uzytkownicy(run_away) else (gadanie);
}

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
10 użytkowników online na discordzie:
Gameduro, Papaj, Carl-bot, Draczeq, p..., VanhGND, Dyno, LeD, HappyOrange, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?