Niektórzy pewnie myśleli, że to już nigdy nie nastąpi, ale ten dzień jednak nadszedł - po 15 latach od wydania Hidden Swords i 14 lat od wydania pierwszej wersji Almory Online, na komórkach zadebiutowała właśnie Almora Darkosen. Najdłuższej powstający projekt na GMCLANie i żywa już legenda, w końcu jest gotowa w 100%
Na razie dostępna jest wersja na Androida, wersja na iOS jest w przygotowaniu. Do pobrania [url=play.google.com/.../url].
Dyskusja na temat gry znajduje się na [url=forum.gmclan.org/.../url].
Linki do ciekawych stron
Dzięki ANtY! Uczucie jest niesamowite, ale stresu się najadłem od cholery Najbardziej bałem się funkcji kupowania IN-APP w Google. Wiecie jak to jest... takie rzeczy muszą działać w 100%, ludzie płacą, to wymagają, a jakby coś nie działało to byłaby straszna lipa. W dodatku Google Play każdą aktualizację przetwarza co najmniej 2 dni, to naprawdę jest słabe, jak trzeba szybko reagować, to jest wtopa. No ale... wszystko skończyło się bardzo dobrze Dłubie na bieżąco aktualizację, ale zwykle są to jakieś drobne poprawki, także naprawdę dobrze poszło
Czasem dobrze jest mieć w grze pobieranie newsów z jakiegoś serwera, w przypadku grubego buga można w menu głównym dać "urgent news", że patch nadchodzi do jakiegoś fatal errora, to łagodzi problem.
Ja mam tylko info o aktualizacji w menu, ale też daje radę, bo mój brat np. ma wyłączone auto-aktualizację. Problem polega bardziej na tym, że Google cholernie długo przetwarza aplikację, czasami trwa to 4h a czasami 2 dni :/
jak na pierwsza grę to naprawdę prześliczna grafika, myślę że jak potrenujesz to będziesz dobrym twórcom gier indi. Pozdrawiam!
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 34 dni temu
wydana 363 dni temu
wydana 11 dni temu