Linki do ciekawych stron

Świąteczna wyprzedaż GMS2 + Kanał YouTube

Hej!

Z okazji świąt na stronie YoYo Games możecie kupić GameMaker Studio 2 20 procent taniej. Zamiast 99 dolarów (350 złotych) kupujecie za 79 dolarów (280 złotych). Czy warto? Ostatnio GMS2 dostaje coraz więcej nowych funkcji, które usprawniają pracę, jak na przykład edytor zmiennych (o którym gnysek pisał w poprzednim newsie) czy shadow events (bardzo przydatne przy dziedziczeniu).

Druga sprawa to nasz kanał YouTubowy ruszył pełną parą, zachęcam więc do subskrypcji. Postaramy się z całym zespołem przygotować jak najwięcej, jak najlepszych materiałów, a wasze wskazówki pomogą nam dostarczać wartościową treść.

Poniżej przykład:
Miniaturka youtube

Komentarze (łącznie 10):
V
V Fighter (Pon., 29 Sty. 18, 21:07)
#1

A da się przenieść jakoś te exporty z GM:S'a na GM:S 2? Trochę ich tam mam i trochę zapłaciłem za nie, a tu YoYoGames wywala GM:S 2 i trzeba jeszcze raz bulić za praktycznie to sano, tylko interface inny... Do tego robiłem testy FPS i może jeszcze kogoś zaskoczę, ale zrobiłem identyczny projekt na GM8, GM:S i na GM:S 2 i wiecie, który miał najwięcej FPS? GM8... Chciałbym przejść na dwójkę, ale nie będę drugi raz płacił za to samo, a do tego mniej zoptymalizowanego.

Adriann (Pon., 29 Sty. 18, 22:45)
#2

Hue hue;d Przykro mi ale to nie działa w ten sposób;d W najlepszym przypadku jest jakaś zniżka

Uzjel (Wto., 30 Sty. 18, 10:07)
#3

Zniżek już nie ma. A dopiero od niedawna YoYo Games zaczęło tworzyć nowe funkcje dla GMS2, których nie miał poprzednik. Na premierę faktycznie GMS1 = GMS2 + nowy UI, ale teraz powoli się to zmienia.

gnysek (Wto., 30 Sty. 18, 11:32)
#4

Nie no, layery to jednak duża zmiana :)

P
Penguin (Pon., 11 Cze. 18, 20:02)
#5

Nie chce nikogo obrażać, ale naprawdę ruszyły pełną parą ;)

P
Penguin (Pon., 11 Cze. 18, 20:03)
#6

Chodzi mi o konał na youtubie

P
Penguin (Pon., 11 Cze. 18, 20:05)
#7

*kanał

Uzjel (Wto., 12 Cze. 18, 00:23)
#8

A co? Oglądałeś i czekasz na następne? :)

P
Penguin (Wto., 12 Cze. 18, 14:57)
#9

Oczywiście :)

gnysek (Wto., 12 Cze. 18, 15:57)
#10

Będą.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
17 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Add92, Kowu, Tival, LadyLush, Chell, Arrekin, Dyno, LeD, l..., Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?