Linki do ciekawych stron

GM:S w Steam Summer Sale

Moduły do GM:S zostały przecenione o 75% w letnich promocjach na Steam:

store.steampowered.com/app/214850

W ten sposob wszystkie moduły można dostać za 280 (<1200 zł) euro zamiast za 640 (< 2700 zł). Kruczek polega na tym, że będzie to wersja Pro + moduły a nie master, oraz, że działa tylko ze steam (a kupowana na stronie YYG daje nam klucz do Steam który można... odsprzedać).

Komentarze (łącznie 9):
Ignatus (Pią., 12 Cze. 15, 17:31)
#1

Jak wygląda praktyczne użytkowanie wersji steam? To jest osobna instalka czy po prostu wprowadzam klucz i moja wersja pro staje się wersją steam? Nie za bardzo widzi mi się praca przez spowalniający mojego kompa o 15% steam, a rozumiem że po tym zabiegu np. kupiony moduł Android będzie działał tylko przez steam.Można pracować off i na czas kompilacji przełączyć na steam? Ktoś ma doświadczenia z tym?

S
Skorsis (Pią., 12 Cze. 15, 18:09)
#2

Jak kupiłem Pro na YYG to moduł HTML5 ze steam będzie działać, czy muszę kupić drugi raz Pro ze steama? Jak kupowałem na YYG to nie dostałem żadnego klucza steam, żeby go sprzedać. I jak z tym HTML5 jest, bo sporo narzekań widzę?

Ignatus (Pią., 12 Cze. 15, 18:26)
#3

Przy zakupie Pro (YYG) też klucza steam nie dostałem - chyba że mi umkneło albo trzeba o niego poprosić

gnysek (Sob., 13 Cze. 15, 12:14)
#4

Weźcie przypominanie licencji na YYG, może wam podeśle. Ja mam oba klucze.

S
Skorsis (Sob., 13 Cze. 15, 15:40)
#5

Dzięki, teraz przyszły 2 klucze steam od Pro :) Od modułu Android tylko jeden, ale to już nie problem.

S
Skorsis (Sob., 13 Cze. 15, 15:53)
#6

*2 klucze od Pro w tym Steam

Ignatus (Sob., 13 Cze. 15, 20:46)
#7

Właśnie zainstalowałem wersję STEAM , to normalne że jest trochę "inna" niż ta którą miałem? Np okno kompilatora totalnie z innej bajki i parę innych drobnych elementów graficznych.Do tego automatycznie dostałem licencję MacOS..

gnysek (Nie., 14 Cze. 15, 11:36)
#8

Możliwe :) Nie korzystałem z tej wersji, chociaż ją posiadam.

D
Danieo (Pon., 15 Cze. 15, 16:05)
#9

Steam obciąża o 15% O_o To co ty, na kalkulatorze gry tworzysz?

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
40 użytkowników online na discordzie:
DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, p..., Jamabaiz (Matrix_), Dominator2v, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, YoungKrystian, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., antek, Uzjel, lethian, VanhGND, Pako, Arrekin, yazaa, Dyno, Deusald, Miłosz, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., l..., moeglich, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?