Ostatnio było demo LLVM, dziś dostajemy demo shaderów dla Androida - możecie sprawdzić na swoich telefonach jak działa:
gmnewsbite.net/Downloads/PlatformDemo_shaders-Default-1.0.12.apk
P.S. Wraz z wydaniem wersji 1.2 GameMaker:Studio (lato) cena wersji Master pójdzie w górę, gdyż zdaniem YYG różnica pomiędzy nią, a kupowaniem osobno modułów jest zbyt wielka.
Linki do ciekawych stron
Niech ktoś zrobi własnego GMa i zgarnie cały rynek, bo im się zaczyna już w dupach przewracać... Dawno w GMie nie siedziałem, ale od czasu GM8 widzę jest tylko coraz gorzej...
ktoś może mi powiedzieć dlaczego poszedł taki bulwers
chodzi o podwyżkę tej już wysokiej ceny gmstudio z gmnext na horyzoncie?
Z tego co słyszę, coraz więcej bugów wprowadzają, część funkcji w ogóle nie działa na niektórych platformach (w tym Windows?), no i też cena. Ja wiem, że YYG stara się ratować jak tylko mogą by nie zbankrutować, no ale...
Ja jestem zadowolony. Co tygodniowe konsultacje z helpdeskiem, codzienne przeglądanie bugtrackera i można to jakoś ogarnąć.
@Shocker: to zamiast słuchać, może sprawdź? Jakie funkcje nie działają? Bo 98% rzeczy w GM działa jak powinna, zazwyczaj błędy leżą po stronie tworzących gry i ich niewiedzy. Lub niedoczytaniu dokumentacji.
HTML5 to już w ogóle nie działa same bugi, krzaczy się wszystko i w ogóle. Mówię o wersji GMS sprzed miesiaca czy coś
Jak macie jakieś błędy, to zgłaszajcie. Twórcy nie robią gier, więc sporo rzeczy są w stanie przegapić. Poza tym, w HTML nie wszystko też ma działać, bo niektórych rzeczy HTML5 nie obsługuje i to już są ograniczenia niezależne od YYG.
Z ciekawych mało usunęli. Na windowsie możesz zawsze sobie użyć DLLa, na reszcie zimą też będą rozszerzenia.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 73 dni temu
wydana wczoraj
wydana 7 dni temu