Wczoraj na Twitterze Mike Dailly potwierdził (wspominając o debugerze), że GM:S pozwoli na eksport na Linuxa.
Przy okazji dowiedzieliśmy się też, że nowy debuger będzie działał jako serwer-klient, co oznacza, że debugując gry na telefonach i tabletach, okno debugera będzie wyświetlane na PC, co zdecydowanie ułatwi debugowanie. Do tego dochodzi fakt, ze wystąpienie błędu w trakcie debugowania ma otwierać obiekt/skrypt w miejscu, gdzie błąd nastąpił - nie wiadomo jednak czy GM:S czy dopiero GM:Next pozwoli na ustawianie breakpointów, nie mniej to i tak zmiany na dużo lepsze.
Przy okazji wiemy też, że YYG dopiero zabrało się za robienie debuggera, który jest składnikiem wersji 1.2 GM:S - nie wiadomo na jakim etapie jest kompilacja LLVM, ale prawdopodobnie operacje ++ i -- mogły się pojawić w GM właśnie dzięki pracom nad tą zmianą.
To już pewne - eksport GM:S na Linuxa, oraz debugowanie po wifi
Piątek, 25 Stycznia 2013, 10:48