Linki do ciekawych stron

Wyniki CA2012!

Oto zwycięzcy tegorocznych wyborów!

Użytkownik roku:
I Miejsce Threef

Gra roku:
I Miejsce Cinders - TeeGee

Demo:
I Miejsce Top Hat - Nikas

Zapowiedź:
I Miejsce Top Hat - Nikas

Przykład/Silnik/Artykul:
I Miejsce Silnik MMO(TCP+UDP) - ediepl

Więcej wyników w rozszerzeniu.

Użytkownik roku:
I Miejsce Threef
II Miejsce Shil
III Miejsce HuderLord

Gra roku:
I Miejsce Cinders - TeeGee
II Miejsce New Super Mario Forever 2012 - Buziol
III Miejsce Space Grinder - Uzjel

Demo:
I Miejsce Top Hat - Nikas
II Miejsce mechFox - Jaklub
III Miejsce Naero - Saus

Zapowiedź:
I Miejsce Top Hat - Nikas
II Miejsce NEON SKULL - Japanstache

Przykład/Silnik/Artykul:
I Miejsce Silnik MMO(TCP+UDP) - ediepl
II Miejsce Sztuczna inteligencja poscigu Top-down - Huderlord
III Miejsce Walka turowa rodem z heroes 3 - Nirvan
III Miejsce Cofanie czasu - Threef

Gratulacje dla wszystkich zwycięzców, szczególnie dla Nikasa za zgarnięcie aż dwóch nagród za grę Top Hat!
Informacje w waszych profilach zostały już zaktualizowane.

Wszyscy którzy nie wygrali niech biorą się już do roboty, aby na następnych zawodach znaleźć się na liście zwycięzców!

(Van ANtY zorganizował jakieś nagrody dla zwycięzców, więc powinien się do was zgłosić w najbliższym czasie)

Komentarze (łącznie 27, wyświetlam 16 - 30):
ANtY (Pon., 21 Sty. 13, 00:02)
#16

Nie sądzę, żeby sam teegee musiał startować, chyba coś wydasz do tego czasu Uzjel, hm?

Uzjel (Pon., 21 Sty. 13, 00:18)
#17

Może wydam, może nie, ale jakościowo do Tomka nie dorównam na razie. Jeszcze sporo pracy mnie czeka :)

gnysek (Pon., 21 Sty. 13, 10:52)
#18

Myślę, że ze względu na grafikę to ciężko będzie go przebić, w fabule raczej też ;)

captain1999 (Wto., 22 Sty. 13, 16:00)
#19

To go przebijemy inaczej <boks> :P

Nikas (śro., 23 Sty. 13, 15:14)
#20

A ja myślę, że taka walka ogólnie nie ma sensu bo to całkiem inne gatunki gier więc to jakby porównywać przydatność widelca i latarki, no ale ok :D

kaszan88 (śro., 23 Sty. 13, 15:27)
#21

A ja się z Tobą nie zgodzę TeeGee :D Jesteś bardzo dobry w tym co robisz i dzięki temu jesteś przykładem. Niech początkujący twórcy mają jakiś cel i wzór do naśladowania. Przykład, że da radę osiągnąć coś więcej niż krótka gierka. Wykluczanie najlepszych z konkurencji to głupota. To tak jakby dawniej wykluczano Małysza, bo był niedościgniony dla reszty. Wygrana powinna być opłacona ciężką pracą. Forum gm to głównie krótkie gierki, które i tak nie są dokończone. Drugie miejsce zajęło Mario a w tym roku będziesz konkurował z Top Hat Nikasa (i moją, chociaż jej nienawidzicie xD). Muszą to być dobre i rozbudowane gry, żeby Ci co zaczynają przygodę wiedzieli, że duuużo pracy przed nimi. "Najlepsza Gra z przymknięciem oka bo nie startowali Ci najlepsi" to słaba nagroda :D

ANtY (śro., 23 Sty. 13, 18:25)
#22

Ale jest różnica, jak ktoś full-time przez rok robi grę (full-time, czyli zamiast pracy normalnej jakby ktoś nie wiedział), ma na to kasę, zespół profesjonalny ludzi, którzy pracowali wcześniej w branży, a nastolatkiem, który chodzi do szkoły i o tym, że da się robić gry dowiedział się rok temu.

Threef (śro., 23 Sty. 13, 18:45)
#23

Tak, ale to nie oznacza że nie może wygrać za 3 lata.

s
szmalu (śro., 23 Sty. 13, 18:57)
#24

kaszan88 - co do porównania z Małyszem - wykluczyliby go, gdyby były to zawody amatorów na malutkiej skoczni :)

kaszan88 (śro., 23 Sty. 13, 22:13)
#25

Jeśli ktoś skacze na malutkiej skoczni, bo rok temu się za to wziął, to nie może konkurować z tymi co są w wyższych ligach. On dopiero uczy się.

I jest sens w tym, że komercyjny projekt ma przewagę, jednak jak niby miałby wyglądać kryteria przy przyjmowaniu gier do konkursu??

bedziom (śro., 23 Sty. 13, 22:54)
#26

gz threef

Nikas (Czw., 24 Sty. 13, 19:34)
#27

ja wiem, że na grach można zarabiać odkąd zacząłem kupować kartridże na pegazusa c:

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  5 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 203 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 7 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?