Linki do ciekawych stron

Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 16 - 30):
Threef (Nie., 21 Paź. 12, 13:33)
#16

Hmm... a może? Też nie przypominam sobie reinstalowania 8.1.

Cep (Nie., 21 Paź. 12, 15:33)
#17

Czy to znaczy, że kupując najpierw GM 8.1, a potem Studio Professional wyjdzie taniej? ;o

Threef (Nie., 21 Paź. 12, 16:11)
#18

Chyba tak, GM8.1 = $39.99, zniżka na GM:Studio Pro = $50. Na Standard za to się chyba nie opłaca.

Draconis (Nie., 21 Paź. 12, 19:33)
#19

Takie drobne pytanie techniczne. Czy osoby, które skorzystają z tej oferty będą miały nadal działający klucz/konto do 8.1, czy może jest to aktualizacja uniemożliwiająca korzystanie z poprzednich wersji?

gnysek (Pon., 22 Paź. 12, 09:16)
#20

Dobre pytanie, ale chyba ten klucz jest nadal aktywny.

T
123tomek (Pon., 22 Paź. 12, 11:26)
#21

A przy okazji pytanie bo się troszkę pogubiłem. Gdzie się sprawdza posiadaną wersję GM:Studio. Ja robiłem upgrade z wersji HTML5 więc jestem posiadaczem PRO (chyba) z modułem HTML5 ale gdzie to wyczytać?

gnysek (Pon., 22 Paź. 12, 15:42)
#22

U góry masz po prawej opcje eksportu :)
Ew. możesz na stronie YYG w menu MyLicences zobaczyć jakie masz moduły, przyślą na mejla.

maly158 (Wto., 23 Paź. 12, 00:03)
#23

Jeżeli Yoyogames daje taką możliwość upgrade'u czy oznacza koniec aktualizacji i wsparcia dla GM 8.1 ??

T
123tomek (Wto., 23 Paź. 12, 00:29)
#24

Znaczy nie chodzi mi o to gdzie ten moduł jest dostępny, bo to w oknie target jest do wyboru, ale jakieś ogólne info "masz wersje PRO+HTML5" albo STANDARD albo FREE, bo w samym oknie About podany jest tylko nr wersji, na kogo zarejestrowane i nr licencji.

gnysek (Wto., 23 Paź. 12, 10:19)
#25

@TO_mek, jak robisz przypomnienie licencji na mejla ze strony YYG, to moduły są wykazane.

@maly158 - tak, o tym wiadomo już od pół roku

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Andrzej Apparition, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, OdrzuconyKrakers, Filyps, fervi, Jayu, Radek Ignatów, r..., LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, MagnusArias, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Korodzik, ZYGZAK, LeD, bagno, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, Nikas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?