Chcecie sprawdzić GM:Studio zupełnie za free i pomóc w wyłapywaniu błędów? Wystarczy wejść na facebookowy profil [url=facebook.com/yoyogames?sk=app_236401419783249]YoYoGames[/url], polubić go przed 1 marca i najpóźniej następnego dnia dowiecie się, czy znajdujecie się w szczęśliwej piątce która załapała się na zamkniętą betę.
Linki do ciekawych stron
W ogóle te Studio jakieś takie nieprzyjazne jest, może to kwestia przyzwyczajenia, ale jak dla mnie to na pierwszy rzut oka lipa... Mam nadzieję że się mylę i jak człowiek się przyzwyczai to będzie git
To pierwsze co zrobiłem ale ten początkowy ekran i bawienie się w tych katalogach mnie wkurza, ja rozumiem że teraz pliki są osobno i tak musi być, ale jakieś to takie nieprzyjazne...
Tak. Z tymi katalogami coś jest nie tak. Miałem DLLki w folderze z projektem i ich nie wykrywał. (Tak jakby sprawdzał te z folderu tymczasowego) Dodanie DLLek w include files zadziałało. Interfejs to tylko kwestia przyzwyczajenia. Szkoda tylko, że odpalenie gry z tego nowego runnera zmienia trochę zachowanie gry. Głównie dotyczy to wyświetlania grafik i tekstu.
Mi się żadnej mojej gry nie udało odpalić, nawet Co-Opa czy Magi. Pomijając już, że extensiony nie działają i musiałem je wyłączyć, to w najlepszym przypadku mam czarny ekran i tyle. Szkoda, bo chciałem obczaić nowy runner. Podobno nie ma za bardzo co liczyć na udane portowanie ze starego GMa do Studio, co sprawia, że trochę się zastanawiam po jakiego grzyba mi w takim razie Studio.
Jak chcesz zrobić grę na komórkę. Nową grę.
Ogólnie to jest beta i nie wszystko w niej jeszcze jest - tutaj na ścianie jest przyklejone ok. 200 postitów z rzeczami, które jeszcze nie do końca prawidłowo działają i trzeba je poprawić - myślę, ze za 2-3 miesiące to będzie całkiem inny program. Ja średnio 2-3 bugi dziennie znajduję.
Russell właśnie pytał o wasze opinie A z tym about to jest tak od dawna, nawet w HTML5 z tego co kojarzę.
TeeGee zależy co siedzi w danym projekcie. Niektórych rzeczy w HTML5/Studio nie ma, inne są ale inaczej, niektóre niekompletne, innych nie ma wcale w helpie a działają. Na pewno przeportowanie starego projektu to nie takie 5 minut. Ja przy naprawdę prostej gierce pisanej w 2-3 tygodnie, siedziałem prawie drugie tyle nad przerabianiem pod HTML5 bo na dzień dobry wyskoczyło mi kilka drobiazgów jak choćby te opisane na forum w wątku HTML5 problem po konwersji z gm 8.1 (forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27614&hl=).
Mnie akurat bardzo ciekawi jak działać będzie coś skompilowane natywnie pod Androida, co w HTML5 odpalone na Androidzie ma 4-9fps.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 73 dni temu
wydana wczoraj
wydana 7 dni temu