Linki do ciekawych stron

Diźajn Boost Camp w Warszawie zaprasza!

W Warszawie kilka miesięcy temu ruszyła fajna inicjatywa - DBC. To cykliczne spotkania, poświęcone designowi i szeroko pojętej produkcji gier. Można spotkać się z innymi zapaleńcami (są zarówno amatorzy jak i profesjonaliści), pogadać o grach, dobrać się w zespoły, poimplementować swoje pomysły, wziąć udział w challenge'ach, posłuchać wykładów czy choćby pograć w planszówki.

Na spotkanie wpada kilka osób z GMClanu (obecnie TeeGee, Exigo i Platyna), więc jeśli ktoś jest z Warszawy i chciałby sobie jakoś urozmaicić weekendy, to zapraszamy.

Żeby się "zapisać" wystarczy zarejestrować się na forum DBC (samur.pl/forum/index.php). Więcej info na oficjalnej stronce inicjatywy: dbcamp.org

Komentarze (łącznie 27, wyświetlam 1 - 15):
TeeGee (Wto., 31 Sty. 12, 18:25)
#1

Dzięki za wrzucenie newsa :). W linku do forum jest błąd - nadprogramowy nawias na końcu.

gnysek (Wto., 31 Sty. 12, 18:41)
#2

Parser ;) Już poprawione.

Muuuuczek567 (Wto., 31 Sty. 12, 19:36)
#3

DIŹAJN : D
Niezły pomysł, najważniejsze - że co dwa tygodnie.

TeeGee (Wto., 31 Sty. 12, 20:27)
#4

Czemu jest "Diźajn" to ja zupełnie nie wiem - taką fantazję miał gość, który to zorganizowal ;). Ale spotkania są naprawdę fajne, więc zapraszam.

bedziom (Wto., 31 Sty. 12, 21:29)
#5

Hmm, boję się tej "rozmowy kwalifikacyjnej" (na forum tak facet pisał) :<

Ale poza tym to z chęcią pójdę, oczywiście, jeśli będę w Warszawie w czasie któregoś z weekendów ;)

bedziom (Wto., 31 Sty. 12, 21:31)
#6

"(na forum tak facet pisał)" - w sensie, że będzie się kontaktował indywidualnie z każdy, żeby poznać grupę.

Robert Prus (Wto., 31 Sty. 12, 22:29)
#7

f***ing work - inaczej bym się zapisał

Robert Prus (Wto., 31 Sty. 12, 22:33)
#8

DBC to skrót od Diźajn Boost Camp. Czy głupia... osobiście uważam ze nie jest zła zawsze mogliśmy się nazywać "ukryci obrońcy gąbek morskich z dorzeczy Amazonki"

:D

ANtY (śro., 01 Lut. 12, 00:27)
#9

@Makary: chodzi o diŹajn

Platyna (śro., 01 Lut. 12, 00:39)
#10

Biedny samur. Zwalą się do niego Bedziomy na rozmowy kwalifikacyjne. :)

TeeGee (śro., 01 Lut. 12, 01:44)
#11

Chciał, to teraz ma ;).

gnysek (śro., 01 Lut. 12, 08:48)
#12

Tak, Bedziom to jest dziecię Mordoru po prostu. Zrzućmy się na wieniec pogrzebowy.

Muuuuczek567 (śro., 01 Lut. 12, 15:22)
#13

Macie mój miecz.

bedziom (śro., 01 Lut. 12, 16:27)
#14

Ranicie mnie. :(

gnysek (śro., 01 Lut. 12, 17:43)
#15

Wieniec dla samura OFC.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
43 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Dominator2v, Grela, Wielki Druid, Kowu, YoungKrystian, r..., Uzjel, lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, Jayu, LeD, Domeen0, Dyno, Deusald, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, lakas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?