Linki do ciekawych stron

Sprawdź GM HTML5 w akcji

Kilka dni temu w komentarzach pisałem, że chociaż grałem już w gry przekonwertowane do HTML5 przez YoYoGames, to z różnych powodów nie mogę wam ich pokazać.
Teraz YYG postanowiło jednak dać wam okazję do zabawy i strona experimental.yoyogames.com stała się dostępna dla wszystkich. Miłej gry!

Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
HuderLord (Nie., 28 Sie. 11, 20:03)
#1

o co chodzi w grze z dynią xD?

DarkTeam (Nie., 28 Sie. 11, 20:49)
#2

To ma być taka 4 kierunkowa platformówka, tyle że dali tylko dla próby jak widać...
W sumie mogliby coś dorobić do tej gierki

Threef (Nie., 28 Sie. 11, 20:54)
#3

Skydriver działa! Uzyskuję 1 klatkę co 2-4 sekundy!
Wg mnie technologia idealna tylko do pokazywania gier na stronie głównej yoyogames.com

HuderLord (Nie., 28 Sie. 11, 20:55)
#4

mi tam wszystko śmiga na full :P

Threef (Nie., 28 Sie. 11, 21:07)
#5

Chodziło mi o telefon :P

kt1117 (Pon., 29 Sie. 11, 01:00)
#6

Skydriver nawet fajne.

a
adam014 (śro., 31 Sie. 11, 11:58)
#7

Jest Maddening w exe?

Roki (śro., 31 Sie. 11, 12:07)
#8

Jest.

L
Lechu4444 (Czw., 01 Wrz. 11, 20:28)
#9

A ja uzyskuje z 13 klatek na każdej grze ale mam mało ramu tylko 1 gb a przeglądarka zżera mnóstwo.

DarkTeam (Czw., 01 Wrz. 11, 20:50)
#10

Ty się lepiej weź ogarnij.... ja mam 512mb ramu i chodzi bardzo dobrze.
Zapewne masz zasyfionego kompa...

Muuuuczek567 (Czw., 01 Wrz. 11, 20:56)
#11

O nie, mam 64MB RAM-u, muszę się ogarnąć :/

DarkTeam (Czw., 01 Wrz. 11, 21:01)
#12

Chodzi mi o to, że gada głupoty jeśli chodzi o ten ram...

k
karolo320 (Czw., 01 Wrz. 11, 21:24)
#13

Muuuuuczek, też mam 64MB :P

K
Kartofelek (Pią., 02 Wrz. 11, 14:31)
#14

"stencyl works" jest za darmo :)

L
Lechu4444 (Nie., 04 Wrz. 11, 17:23)
#15

@DarkTeam: Owszem nie robiłem formata przez pół roku, ale powiedziałem że to wina przeglądarki bo nie czyszczę historii mam mnóstwo zakładek itp. To wszystko przechowywane jest na ramie, a jeśli nie to nie wiem da się zagrać ale nie jest to jakieś płynne tylko strasznie zwalnia.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?