YoYoGames ujawniło dzisiaj cenę ich nowego produktu GameMakera eksportującego gry do formatu HTML5. Usiądźcie, złapcie się mocno krzesła - cena to 199 dolarów! Prawie 600 złotych za nowego GameMakera to lekka przesada... Dla osób które kupią tą wersję GM w trakcie trwania bety (wrzesień/październik), przewidziano zniżkę 50% - 99 dolarów to jednak wciąż spora suma jak na polskie warunki.
Linki do ciekawych stron
TĘ :<
a cena za wolniejsze gry przeglądarkowe w porównaniu do execów jest stanowczo za wysoka. Trzeba ich będzie na ziemie sprowadzić i to jak najszybciej :0
To jest cena po negocjacjach z inwestorami, przedwczoraj zakończyło się europejskie Games Developers Conference gdzie prezentowali ten produkt i zapewne ktoś podpowiedział cenę.
OMG za dużo, zgadzam się z YXE, ogółem gry przeglądarkowe są wolne.Może z tym webgl'em coś by się dało zrobić, ale tak to za drogo.Ja w takim razie niechce wiedzieć ile będzie kosztował GMS....
Cena przesadnia. Nie mówię, że droga, no ale w porównaniu do całkiem taniego GMa - żenada. Gdzie jest ten przeskok?
Trochę za dużo, zwłaszcza, że ostatnio coś im nowe produkty nie wychodzą i jakoś mam wątpliwości czy tym razem wszystko będzie cacy. A za takie pieniądze to już można wymagać.
Swoją drogą, z tego co wiem, Studio będzie *znacznie* droższe, zwłaszcza z obsługą platform innych niż PC.
Wsumie, jak większość ludzi się zbuntuje na taką cenę, to zmniejszą.Byle, żeby wiele osób słało do nich wiadomości z oburzeniem, bądź niewielu kupowało.
nie paplaj głupot, inwestorów to nie interesuje.,oni dyktują cenę, YYG może negocjować o zmniejszenie jej, ale nie sądzę, żeby skończyło poniżej 100$
Nawet jak skończą zniżke na 100$, to chyba lepiej niż 199$ prawda ?
Może i racja, inwestorzy chcą, to muszą mieć.Wkońcu wkładają w to kase, ale chyba zluzować by mogli.
Ta cena by nie była taka zła, gdyby była gwarancja, że to będzie w pełni profesjonalny i dopracowany produkt do trochę poważniejszych projektów. Ale niestety po YYG raczej się nie ma co tego spodziewać.
Oj tam, oj tam. Zważywszy na wydajność GMa, lepiej jest już zrobić grę korzystając z czystego HTML5. Nie jest to wcale trudne, a oszczędzi się na tym te $199. Ciekawi mnie tylko jak oni rozwiążą kwestię odtwarzania dźwięku/muzyki, gdzie każda przeglądarka obsługuje inną pulę kodeków.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 72 dni temu
wydana dziś
wydana 6 dni temu