Linki do ciekawych stron

SGS Wiosna '11 zakończone!

Targi Szczecin Games Show zakończone. Na stoisku pokazywaliśmy cztery pozycje: Alien Territory, w które można było pograć (a najwytrwalsi dostawali kubek), oraz wideo z gier Almora Online, ArcMagi i Cinders. Można było również zobaczyć wideo demonstrujące działanie GameMakerach na innych platformach.
Kto nie był, niech żałuje, ale nieoficjalnie obiło mi się o uszy, że okazja do nadrobienia strat w listopadzie oraz marcu! Możecie już zatem odkładać na pociąg i przekonywać rodziców do wyjazdu.

Dziękujemy również firmie u.studio za stoisko, nocleg, darmowe piwo i bigos.

Film z imprezy: youtube.com/watch?v=V1U5bnUlwVk

Komentarze (łącznie 23, wyświetlam 16 - 30):
ANtY (Wto., 24 Maj. 11, 16:07)
#16

a do nas się sapią o eng o.O

gnysek (Wto., 24 Maj. 11, 16:33)
#17

No widzisz, a mam zdane FC :D Akurat stuff to z przemęczenia (ot błąd podobny jak wasze "zdonżom").

ANtY (Wto., 24 Maj. 11, 16:37)
#18

zdonżom to błąd ortograficzny, a nie literówka z przemęczenia, jeśli ty tak piszesz i uważasz, że jest spoko to...

Borek (Wto., 24 Maj. 11, 16:42)
#19

To chyba lepiej najpierw polskiego się nauczyć porządnie, niż uczyć kogoś angielskiego :) ale co ja tam mogę... :P ja też z angielskiego nie jestem czortem, walę byki niesamowite, ale dogadać potrafię się z każdym i mam to w dupie :P Wydam grę, to zgłoszę się do kolesia co uczy angielskiego i na miękko to biorę na klatę przez koszulkę...

gnysek (Wto., 24 Maj. 11, 16:47)
#20

Oba to zapisy spowodowane błędem fonetycznym. Nie widziałeś chyba jakie błędy sadzą polacy mieszkający w UK. Niestety, nie uczę sie już od 3 lat angielskiego, więc nie ćwiczę pisowni, głównie używam mówionego - stąd efekty :P
Zresztą rodowici anglicy też mieszają czasy, skracają wszystko i mają w dupie gramatykę.

ANtY (Wto., 24 Maj. 11, 17:24)
#21

Powiedz to Woockowi ;)

TeeGee (Wto., 24 Maj. 11, 22:48)
#22

Przeedytowałem, bo faktycznie nóż się w kieszeni otwierał ;):

SzczecinGamesShow - exposition showcasing various videogame industry companies and related events - took place in Szczecin, Poland on May 21st/22nd, 2011.
We were there with GMCLAN.org staff, with a presentation and our own stand, displaying several GameMaker productions, and talking about the software's vast potential.

Ortografia to był akurat najmniejszy problem ;).

gnysek (śro., 25 Maj. 11, 11:54)
#23

Dobra i tak na filmiku się zapędziłem i dałem apostrof w gets (nie wiem dlaczego... czasem tak odruchowo robię, z różnymi wyrazami), muszę uploadnąć ponownie :P
Jak już skończę studia chyba na jakiś angielski się zapiszę raz w tygodniu :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?