Linki do ciekawych stron

Game Makerowe Zawody

Ponieważ towarzysz Marmot nie przybliżył zbyt wielu informacji na ten temat, podaję tu link do głównej strony zawodów i moje tłumaczenie wszystkiego - znajdziecie je w długiej treści (czytaj więcej).

LINK

Informacje ogólne
Zawody są podzielone na trzy części:
- Wyścigi
- RPG
- Edytowalne projekty Game Maker 6
Gry wyścigowe i RPG znalazły się tu, ponieważ myślimy, że jest bardzo mało dobrych gier tego typu. Kategorię edytowalnych plików Game Makera 6 stworzyliśmy, by dać ludziom powód na wypróbowanie nowego Game Makera. Nie ma żadnych ograniczeń, co do typu gry, ale MUSI być w rozszerzeniu *.gm6 !
Nagroda:
Zwycięzca każdej kategorii otrzyma klucz rejestracyjny Game Maker 6.x. Mark Overmars spojrzy na złotą dziesiątkę [niestety nie było jasno sprecyzowane, jaką - mógłbym snuć domysły, ale nie chcę podawać wam błędnych informacji - dop. Dawidsu] i możliwe, że niektóre z gier, które wzięły udział w konkurencji będą umieszczone na oficjalnej stronie Game Makera.
Złota dziesiątka gier z każdej kategorii będzie zamieszczona na GMS.
Zgłoszenia
Produkt, który zgłosisz musi być grą, nie narzędziem lub dodatkiem ["tool" - dop. Dawidsu], ponieważ to zawody gier.
W kategoriach RPG i ścigałek nie jest ważne, czy używasz GM 5.3 czy GM 6.0, natomiast przy grach edytowalnych to się liczy [przy edytowalnych używać można tylko wersji szóstej - dop. Dawidsu]
Zamieszczać można jedynie pliki z rozszerzeniem *.gmd *.gm6 i *.exe spakowanych w *.zip. Oznacza to, że nie można dawać instalek.
Twoja gra MUSI chodzić w Secure Mode.
Nie ma ograniczeń, co do liczby zamieszczanych gier.
Jak się zgłosić?
Richard stworzył bardzo dobry system zgłoszeń. Możecie go znaleźć na stronie w menu (Competition -> Submit). Wielkie dzięki dla Richarda.
Koniec zawodów
12 Grudnia 2004
Życzymy wszystkim dużo szczęścia!

Komentarze (łącznie 1):
gnysek (Czw., 14 Paź. 04, 10:33)
#1

Może dam Farmera Frana ?

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
21 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, Carl-bot, Draczeq, Wielki Druid, Kowu, Kuzyn, LadyLush, lethian, MKP (GEM), Moldis, Dyno, Korodzik, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, LeD, debil debilowski, moeglich, d..., Cosplyfanka, 🧁Cupcake🧁, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?