Inventory na wzór Diablo II.

Na stronie pojawił się nowy przykład, wykonany przez Jakima. Przedstawia on, w jaki sposób w tylko jednym obiekcie i kilku skryptach zmieścić inventory. Przykład charakteryzuje się świetnym wykonaniem i komentarzami opisującymi kod.

Link do przykładu

Komentarze (łącznie 5):
Adriann (śro., 19 Maj. 10, 21:50)
#1

A jak z wydajnością?

Marek Siemaszko (śro., 19 Maj. 10, 22:07)
#2

a co ma być nie wydajnego w inventorach? =p

Hunter (śro., 19 Maj. 10, 22:58)
#3

na pewno nie tablice :P

Robert Prus (śro., 19 Maj. 10, 23:05)
#4

(słowo uznane za przekleństwo a oznaczające 'wspaniałe'), świetny przykład.

vadeuru (Czw., 20 Maj. 10, 13:20)
#5

Nie pojawił się wczoraj, bo on juz na stronie był od bardzo dawna :P Jedynie co dodali na GM8, nic więcej...

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 11 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 166 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 27 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?