Linki do ciekawych stron

Wyniki Compentition 05

Znamy już zwycięzców aktualnego, piątego już konkursu na najlepszą grę stworzoną w Game Makerze!

Przypomnę, że tegoroczna edycja dotyczyła gry na urządzenie przenośne - miała ona być obsługiwana jedynie strzałkami i jednym klawiszem funkcyjnym, a jej rozdzielczość nie mogła przekroczyć 480x272px.

Organizator, YoYoGames, spośród ponad 500 gier wyłonił trzy, których autorzy wygrali kolejno 1000, 500 i 250 dolarów.

Oto lista zwycięskich gier:

1. miejsce (1000): They Need To Be Fed
2. miejsce (500): Ninjammin Beat-jitsu
3. miejsce (250): Nimbus Sky Princess

Ponadto następujące gry zdobyły wyróżnienie:
switch
Ninja penguin
Blue
Plob
Cookie Dreamin Pogostix
Eye attack 2
Attack of the Ooze
Pixerly 1
Flash Five
Awesome Getaway
I Gun Zombies
Zoo Escape 3D

Każda zgłoszona gra jest kandydatem do publikacji w serii Minis w PlayStation Network.

Dowiedzieliśmy się też, iż powinniśmy spodziewać się pierwszych gier na PSP/PS3 w lecie tego roku, a następny konkurs zbliża się wielkimi krokami! :)

Komentarze (łącznie 21, wyświetlam 1 - 15):
Maximal (Wto., 11 Maj. 10, 17:48)
#1

2Dcube znowu na podium. :o Szkoda tylko, że znowu patent z Super Mario Galaxy... Ale przyznać trzeba, że chłopak robi po prostu solidne gierki.

b
bluks (Wto., 11 Maj. 10, 17:49)
#2

A jak dodać własne gierki na PlayStation Network bez konsultacji z YoYo

L
Lechu4444 (Wto., 11 Maj. 10, 18:33)
#3

"Przypomnę, że tegoroczna edycja dotyczyła gry na urządzenie przenośne" - z tego co mi się wydaje to w tamtym roku były 2 konkursy no ale cóż tylko pogratulować zwycięzcą.

gnysek (Wto., 11 Maj. 10, 19:13)
#4

@Dawwids: poprawiłem, bo chodziło o serię Minis, a nie mini game (Minis to zastrzeżony znak towarowy Sony). Gry te można kupować w sklepie PlayStation Network, więcej o nich napiszę w wolnym czasie :)

@Lechu4444: zwycięzcom. Zwycięzcą to narzędnik liczby pojedynczej (z kim, z czym?).

Robert Prus (śro., 12 Maj. 10, 11:58)
#5

Żadnej z Polski, żal. Weźmy sie ludzie, chociaż do wyróżnień sie dostańmy! :)

P
PsichiX (śro., 12 Maj. 10, 12:17)
#6

jakby propa robil to bysmy mieli Polaka w wyroznieniach na bank :P

Nirvana93 (śro., 12 Maj. 10, 14:28)
#7

to nie uczciwe, ja tez chcialem featured ;p, klawisz 'p' do zmiany poiomu trudnosci wszystko zepsul? xD

xedom (Czw., 13 Maj. 10, 14:45)
#8

@Nirvan93 - A jak chcesz nacisnąć P na PSP/PS3? ^^
A tak w ogóle to czekam, aż gra będzie na PSS ;)

P
PsichiX (Czw., 13 Maj. 10, 14:48)
#9

xedom: p == pause

Jaklub (Czw., 13 Maj. 10, 14:52)
#10

Xedom: a jak chcesz nacisnąć spację na PSP/PS3?

gnysek (Czw., 13 Maj. 10, 16:06)
#11

do PS3 działa każda klawiatura z usb

ZyperPL (Czw., 13 Maj. 10, 16:09)
#12

To po co robili konkurs na grę z jednym klawiszem akcji?

Tiger (Czw., 13 Maj. 10, 17:18)
#13

A wie ktoś ile 2DCube ma lat? Bo jestem bardzo ciekawy =]

Maximal (Czw., 13 Maj. 10, 17:44)
#14

Kto szuka, ten znajdzie.
yoyogames.com/users/2Dcube

Assassin (Czw., 13 Maj. 10, 17:55)
#15

Biorąc pod uwagę: w co najlepiej się gra, na pewno nie wybrałbym "They Need To Be Freed".
Narazie nie przetestowałem wszystkich z wyróżnień, ale np. zoo escape czy ninja penguin nie są takie złe. Dziwi mnie tylko, dlaczego w tych 2 grach tak łatwo znaleźć błąd, co oni nie testowali czy co xD .

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
r revenge0399
(~ostatnie 15 minut)
Discord
33 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, Carl-bot, p..., Grela, Kowu, Tival, m..., YoungKrystian, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, debil debilowski, Uzjel, lethian, Moldis, LeD, Domeen0, Dyno, Miłosz, Ulti, m..., bagno, Mtax, g..., l..., moeglich, Draczeq, Krzysiek1250, Shockah, Kandif
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?