Linki do ciekawych stron

CryEngine 3 za darmo!

Zgadza się, przyszła pora także na Crytek, aby udostępnić swój silnik (CryEngine3) za darmo, jednak są też i wady tego kroku... mianowicie silnik za darmo mogą otrzymać jedynie pracownicy uczelni dla swoich studentów, a samo użytkowanie silnika ma mieć charakter wyłącznie edukacyjny, nie komercyjny, czyli zwyczajnie "do zabawy" dla napalonych studentów :D
Więcej informacji: mycryengine.com/index.php?conid=42

Komentarze (łącznie 13):
Kargul (śro., 17 Mar. 10, 12:26)
#1

A co to Cry Engine? :P

Dawidds (śro., 17 Mar. 10, 12:34)
#2

tinyurl.com/yhxraz2

Tiger (śro., 17 Mar. 10, 19:17)
#3

Silnik. PsichiX, trochę się spóźniłeś bo to jest od dawna xD, ja ostatnio na oficjalnej stronie o tym pisałem to można już było coś takiego zrobić, a czytałem o tym chyba z 6 miesięcy temu ;p

E
KubaGM (śro., 17 Mar. 10, 20:05)
#4

I tak darmowy cry to kwestia roku, dwóch.

Tiger (śro., 17 Mar. 10, 20:45)
#5

Fakt :p

DarliX (śro., 17 Mar. 10, 21:17)
#6

Do tego silnika to na 100%, 2.0 shader nie wystarczy więc jak coś to zainwestujcie w karty.

Tiger (Czw., 18 Mar. 10, 16:37)
#7

Wiadomo, to chyba najnowszy silnik z tego co w necie czytałem, na nim działa np. Crysis 2 chyba.

P
PsichiX (Pią., 19 Mar. 10, 08:11)
#8

Powiem Wam, że teraz żałuje że nie jestem studentem :/

DarliX (Pią., 19 Mar. 10, 17:31)
#9

Czemu Psysiu? :(

l
lenin (Pią., 19 Mar. 10, 19:09)
#10

ehh, bo nie będzie mógł pobawić się darmowym cryengine;/

Robert Prus (Sob., 20 Mar. 10, 10:17)
#11

A czy efekty tychże zabaw można w necie umieszczać? (Swoją drogą kto chciałby ściągać Catch the Clowna z wymaganiami jak w Crysisie i wagą grubo >1 GB)

CTRL (Sob., 20 Mar. 10, 20:50)
#12

Silnik płaczu 3!! tylko teraz!! gratz dla cryteku, dzisiaj przeszedłem 'Far Cry' crytek & Ubisoft z cryengine!!
ach te silniki... szkoda że go nawet nie dotknę...

art22pl (Nie., 21 Mar. 10, 12:38)
#13

hmmm może być ciekawy .. dla mnie Unreal bardziej ME przypominał , ale był łatwy w obsłudze .

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 77 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 136 dni temu
Beta
2024.200.0.505 • 2024.200.0.523
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
45 użytkowników online na discordzie:
MKP, s..., Alice, Carl-bot, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, b..., 21Lancz, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., Uzjel, Skini, lethian, HappyOrange, Arrekin, Jayu, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, bagno, 🧁Cupcake🧁, Tidżi, Mtax, l..., moeglich, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo), xVANiLL
Shoutbox
gnysek (14:47, 26.02.24)
Na Discordzie też był :) Warto tam zaglądać :)
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?