Linki do ciekawych stron

Komentarze (łącznie 23, wyświetlam 16 - 30):
gnysek (Pon., 21 Wrz. 09, 18:23)
#16

Nie rozumiem tego do końca. Wygląda, jakby jednak GM8 był wolniejszy na tej liście (rozumiem, ze to są jakieś wyniki w ms ?)

Platyna (Pon., 21 Wrz. 09, 18:27)
#17

To są klatki na sekundę, a nie czas trwania operacji. Więc większe wartości przy GM8 oznaczają, że jest szybszy nie wolniejszy :P

Dawidds (Pon., 21 Wrz. 09, 18:29)
#18

Eh, nie.
Skoro wyniki w pustym roomie (klakti na sekunde) były takie same, to przyjąłem, że mogę sobie be przekłamać testować poszczególne zagadnienia w klatkach na sekundę.
I jeśli nie pisałem jednostek, to znaczy, że miałem na myśli klatki na sekundę. (dla przykładu - pisząc "Nadanie zmiennej a wartości 1 10000 razy" miałem na myśli wstawienie w stepa kodu [repeat(10000){ a=1; }], i sprawdzenie, ile klatek wyrabia taki kodzik.

gnysek (Pon., 21 Wrz. 09, 18:32)
#19

Ja po prostu w almorze sprawdzam w milisekundach, stąd pytanie.

Dawidds (Pon., 21 Wrz. 09, 18:32)
#20

Nie dopisałem.
Jakby ktoś nie rozumiał - co do wskaźnika GM8/GM7 - tyle razy GM8 jest szybszy od GM7 w danym zagadnieniu.

Czyli >1 - gm8 jest szybszy, <1 - gm7 jest szybszy - ==1 - wiadomo.

Dawidds (Pon., 21 Wrz. 09, 18:35)
#21

Sprawdzanie w milisekundach jest mało dokładne (zwłaszcza, że gm ma buga ze sprawdzaniem czasu).

I ne można tym obiektywnie przetestować wielu rzeczy - bo w tym przypadku powtórzenie czegoś 10k razy w pętli, i podzielenie wyniku przez 10k nie wchodzi w grę - po prostu pętle mogą się wykonywać szybciej w któreś wersji GMa, co by zaburzyło nasz wynik.

Platyna (Pon., 21 Wrz. 09, 18:38)
#22

Przy "Zaszyfrowanie moim algorytmem" nie zamieniłeś przypadkiem GM7 i GM8 miejscami? :P

Dawidds (Pon., 21 Wrz. 09, 18:58)
#23

amten wynik akurat jako jedyny był podawany w milisekundach, więc tam im mniej, tym lepiej :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.0.169 • 2024.8.0.216
wydana  5 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 327 dni temu
Beta
2024.800.0.618 •
2024.800.0.642
 0.12.0

wydana 11 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
30 użytkowników online na discordzie:
Draczeq, Papaj, LadyLush, Kysiu, Alice, Carl-bot, EchoDuck, p..., GibkiKaktus, Wielki Druid, TobiasM (Morgo), OdrzuconyKrakers, HappyOrange, Tival, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Radek Ignatów, antek, MKP (GEM), Arrekin, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Morro, RogerDodg3r, 21Lancz, 🧁Cupcake🧁, Voytec, Krzysiek1250, Kandif
Shoutbox
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
gnysek (11:54, 14.08.24)
Ruszyła beta nowego runtime, a stary dostanie już tylko dwa ficzery (UI Layery i obsługę SVG jako vertexy).
Wojo (11:51, 14.08.24)
Co się stało?
gnysek (18:31, 25.07.24)
Ogłaszam nowy etap w historii GameMakera.
gnysek (11:36, 08.07.24)
Ale w sumie taki numer GG był bezpieczniejszy niż nr. telefonu czy kontakt społecznościowy. Utrudniał stalkowanie i ułatwiał banowanie.
Wojo (08:08, 08.07.24)
Niestety to już nie te czasy kiedy pytało się kasjerki o wiek i numer Gadu-Gadu...
Adriann (08:28, 05.07.24)
Albo okraść :|
Adriann (08:28, 05.07.24)
Może pani chciała zobaczyć twoje dane i Cię poderwać :d
gnysek (10:38, 03.07.24)
Mnie ostatnio w Żabce zapytali o wiek. A mam już ponad dwie osiemnastki.
Wojo (08:27, 30.06.24)
Ogólnie to miał być żart ponieważ portal internetowy, którego można opisać jako PH jest portalem przeznaczonym dla dorosłych. Miało być śmiesznie wyszło żenująco, a wiadomości w shoutboxie nie mogę skasować :P
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?