Nowy Game Maker jest już dostępny! Nie bawiąc się w szczegóły, możecie go znaleźć na [URL=yoyogames.com]yoyogames.com[/URL].
Sprawdzając co nowego nie natrafiłem na nic ciekawego, ale to już rozmowa o gustach więc sprawdźcie sami! Koniecznie.
Fakt że sama premiera przeciągnęła się o 40 minut był głównie spowodowany przeciążeniem serwera strony YoYo Games - po prostu zaklikali go na śmierć.
Linki do ciekawych stron
Jakie chu*owe to yoyogames.com... Maila z potwierdzeniem rejestracji mi przysłali, ale żeby przysłać maila zatwierdzającego moje logowanie, do weryfikacji, to już nie...
Informacja dla tych co aktualizują klucz ze starszej wersji. Na stronie YoYo Games jest stosowny konwerter, który na email'a wysyła nowy klucz. W programie przy rejestracji otworzy się nowe okno IE, wybieramy opcję New Activation License czy jakoś tak (już zapomniałem), a nie reinstall! Następnie drukujemy dane, które nam wyskoczą po wypełnieniu danych: License Holder i Purchase Ref. To będzie nam potrzebne przy ewentualnej reinstalacji.
A tak w ogóle to nic ciekawego poza tym, że można wczytywać kanał alpha, jest lepszy system rozszerzeń oraz to, że chodzi pod windows vista.
No teraz możliwe, że będzie coraz więcej, bo Mark Overmars od momentu powstania YoYo Games nie tworzy już go sam. Najgorszy dołek i posuchę mamy już za sobą, tak czuję. Zresztą wspominałem już wcześniej o zapisie w FAQ YoYo, że przeanalizują dokładnie GM'a od strony kodu czy warto go będzie przepisać z Delphi na C++ i jak duże będą z tego profity (biblioteki, szybkość).
YoYo znów nie działa. Kiedyś ściągało się program z oficjalnej strony GMa bez problemu, to oczywiście musieli zrobić coś, co nie działa! Zgadzam się z Marmotem, YoYo jest prąciowate.
Hmm - kompatybilność z Vista i systemami DRM - nie mam wyboru - muszę go pobrać... ale pewnie sobie jeszcze poczekam.
Prawdę mówiąć cieżko mi w sobie odnaleźć jakiś specjalny entuzjazm do wersji 7.
dokładnie, to nie to samo co przejście z 5 na 6 To były emocje jak pierwszy raz wpieprzyłem cały room w obiektach z image_alpha i nic się nie cięło ;d
Taa... wierzę
Choć podobno GM7 jest minimalnie szybszy niż GM6 - ludzie odnotowują jakieś 5fps wzrostu wydajności po przekonwertowaniu na "siódemkę".
A ja i tak poczekam aż z rejestracją i samym programem będzie na 100% wszystko okej. Nie chcę ryzykować, że coś się w MAGI rozwali bo GM7 ma jakiegoś babola.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 77 dni temu
wydana 5 dni temu
wydana 11 dni temu