//. Liga 24
Tura #49: [Reedycja] Tower Defence
Opis zasad i tematu rundy:
Chyba każdy spotkał się z flashowymi gierkami, w których na planszy rozstawiamy różnego rodzaju działa i wieżyczki, aby obronić bazę/zamek lub cokolwiek innego przed nadciągającymi po określonej ścieżce (choć nie zawsze) wrogami. Gdyby jednak ktoś miał problemy, na tej stronie znajduje się mnóstwo gier z tego gatunku: towerdefence.net .
Data rozpoczęcia
09.11.2008 20:30
Data zakończenia
10.11.2008 20:30
Czas trwania
24h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce | Nazwa gry | Autor | Głosów | Data oddania |
---|---|---|---|---|
#1 | copoconaco | 10 osób | 10.11.2008 20:06 (po ~24h) | |
#2 | Harv | 6 osób | 10.11.2008 19:58 (po ~23h) | |
#3 | Yoda | 3 osoby | 10.11.2008 20:32 (po ~24h) | |
#4 |
Planet Defense
|
Chuckek | 1 osoba | 10.11.2008 16:20 (po ~20h) |
#5 |
Network Defender
|
sebuspl | 1 osoba | 10.11.2008 20:24 (po ~24h) |
#6 |
The Tower
|
programista | 0 osób | 10.11.2008 15:37 (po ~19h) |
#7 |
defence tower(ball version)
|
Lechu4444 | 0 osób | 10.11.2008 16:46 (po ~20h) |
#8 |
Alone in the Tower
|
ZeroXbot | 0 osób | 10.11.2008 17:03 (po ~21h) |
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze
(łącznie 38, wyświetlam 16 - 30):
Sorki Yoda, wynikła mi pewna sytuacja natury osobistej i musiałem odejść od komputera. Gra już dodana.
@programista: nie ma to jak VIPy
Albo czegoś nie wiem, albo licznik daty się popsuł bo wychodzi że niektóre gry dopiero zostaną zamieszczone xP
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 2 dni temu
wydana 2 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 200 dni temu
wydana 200 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 4 dni temu
wydana 4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
36 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, DungeonFairy🧚, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, krzychu, Grela, Wielki Druid, Kowu, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Chell, VanhGND, MKP (GEM), Arrekin, firemark, Dyno, Morro, ZYGZAK, Miłosz, bagno, Mtax, g..., Danieo, HappyOrange, l..., d..., Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, 🧁Cupcake🧁
Shoutbox
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon
(16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek
(22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego
Tymon
(19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?