Tura #2: Kamień, papier, nożyce

Opis zasad i tematu rundy:
Grą może być dosłowna interpretacja gry lub jej dowolny wariant. Ważne, aby zachować zasadę A bije B, B bije C, C bije A.
Data rozpoczęcia
16.02.2024 16:00
Data zakończenia
19.02.2024 23:59
Czas trwania
80h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce Nazwa gry Autor Głosów Data oddania
#1
Paper Adventure
+3 pkt. do rankingu
LionX Dagger 4 osoby 19.02.2024 14:07 (po ~70h)
#2
RPS Sim
+2 pkt. do rankingu
Uzjel 2 osoby 18.02.2024 18:40 (po ~51h)
#3
Kamień, Pacman, Nożyce
+1 pkt. do rankingu
gnysek 0 osób 19.02.2024 20:12 (po ~76h)
#4
Tic Tac Rock!
Adriann 0 osób 19.02.2024 23:27 (po ~79h)
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze (łącznie 6):
Adriann (Pią., 16 Lut. 24, 16:15)
#1

Miałem nie robić bo mnie ostatnio wystawiliście ale kurcze..wpadł mi fajny pomysł :|

gnysek (Wto., 20 Lut. 24, 00:31)
#2

Głos oddałem na Paper Adventure. Świetne wykonanie - to nawet nie jest już gra ligowa, a normalne demko większej produkcji. Podobało mi się podejście do tematu - papierowy bohater, robi się ciężki jak zje kamień (więc wtedy nie da się daleko/wysoko skakać), ale za to zyskuje wtedy możliwość pokonania przeciwników. To praktycznie jakby mieć supermoce!

Kuzyn (Wto., 20 Lut. 24, 13:14)
#3

Ja głosuję na RPS Sim. Niby nie ma tam zbyt wiele samego grania, ale najbardziej podobało mi się obserwowanie tego jak poszczególne elementy się gonią. Fajnie też było zamieszać czasem po dodaniu jednego elementu, żeby odwrócić całkowicie sytuację.

Paper Adventure - nie udało mi się odpalić (Microsoft Defender).
Kamień, Pacman, Nożyce - dobry pomysł tylko trochę głowę męczył dźwięk zjadania kuleczek, a sami przeciwnicy nie stanowili za bardzo zagrożenia (mogli chyba trochę mocniej ścigać gracza).
Tic Tac Rock! - Nie przepadam za grą w kółko i krzyżyk, natomiast w tej odsłonie jest zdecydowanie lepsza. Ale z drugiej strony jak więcej nad tym pomyślałem, bardzo dużo zależy od RNG, a nie od tego jak ktoś jest uważny i jak stawia swoje elementy na planszy.

L
LionX Dagger (Wto., 20 Lut. 24, 13:29)
#4

zagłosowałem na RPS Sim było ciekawie wykonane

gnysek (Wto., 20 Lut. 24, 14:03)
#5

@Kuzyn: w Defenderze daj "pokaż szczegóły", "ignoruj" i graj :)

Adriann (Wto., 20 Lut. 24, 21:00)
#6

Też zagłosowałem na Paper Adventure. Nie ma się co rozpisywać, to ewidentnie najlepsza gra :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 77 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 136 dni temu
Beta
2024.200.0.505 • 2024.200.0.523
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
42 użytkownicy online na discordzie:
DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, p..., Dominator2v, Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, Kowu, Filyps, YoungKrystian, Sevitaus, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., Uzjel, HappyOrange, Arrekin, Jayu, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Morro, m..., bagno, 🧁Cupcake🧁, Tidżi, g..., l..., moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
gnysek (14:47, 26.02.24)
Na Discordzie też był :) Warto tam zaglądać :)
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?