Tura #1: Catch the Clown!

Opis zasad i tematu rundy:
Gra, od której każdy musi zacząć, a ponieważ testujemy działanie wielosezonowej Ligi 24, to zacznijmy od czegoś prostego (w razie gdyby jednak coś nie działało).

Kto nie wie o co chodzi - Catch the clown to gra w której mamy 1 room, poruszają się po nim losowo 2-3 głowy klaunów i dostajemy punkty za klikanie na nie (co przenosi je w inne randomowe miejsce).

gmclan.org/.../20190117_e1e0344c01a9a9d555a72e79dbf29067.png

Dodatkowe zasady gry, czy dodatkowe poziomy wymyślcie sami.

Czas trwania - piątek 18:00 do poniedziałku, 00:00.

Gra może być zrobiona w innych programach niż GameMaker.
Data rozpoczęcia
18.01.2019 18:00
Data zakończenia
21.01.2019 00:00
Czas trwania
54h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce Nazwa gry Autor Głosów Data oddania
#1
Catch the Clown (Note: Clown Has Lasers)
+3 pkt. do rankingu
Korodzik 3 osoby 20.01.2019 23:19 (po ~53h)
#2
CtC 8bit
+2 pkt. do rankingu
Uzjel 3 osoby 20.01.2019 23:56 (po ~54h)
#3
CTC - Incepcja w Godot Engine
+1 pkt. do rankingu
Konrad-GM 2 osoby 20.01.2019 23:35 (po ~54h)
#4
Osobliwy CTC w ReactJS - https://ctc.moskowcy.com
SLy 1 osoba 20.01.2019 15:38 (po ~46h)
#5
Zwykły CTC w GMS2
gnysek 0 osób 18.01.2019 18:02 (po ~0h)
#6
Niezwykły CTC w GMS2
I am Lord 0 osób 19.01.2019 02:01 (po ~8h)
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze (łącznie 0):
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Czas to zmienić

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
45 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Jamabaiz (Matrix_), krzychu, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Chell, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, MagnusArias, Dyno, Korodzik, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, Ulti, debil debilowski, m..., Tidżi, Mtax, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, moeglich, d..., m..., Krzysiek1250, Shockah, Kandif, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?