Linki do ciekawych stron

GMowy Bugtracker dostępny publicznie

Nadszedł dzień, w którym po paru latach narzekań (i zmianach wprowadzonych jeszcze przez PlayTech) doczekaliśmy się w końcu ponownie publicznego bugtrackera.

Poza faktem, że zgłaszać bugi można teraz (poza dotychczasowym formularzem który nie zniknie) również na githubie, przypomnę, że od wersji 2023.8 GameMakera, bugi można zgłaszać bezpośrednio z IDE GMowego, bez potrzeby logowania się na stronie gamemaker.io .

Bugtracker i listę bugów (zaimportowano również nierozwiązane bugi z ostatnich lat), znajdziecie pod adresem: github.com/YoYoGames/GameMaker-Bugs/issues

Komentarze (łącznie 0):
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Czas to zmienić

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
31 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Draczeq, p..., Voytec, GibkiKaktus, Wielki Druid, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, fervi, Sevitaus, antek, Skini, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, yazaa, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, m..., bagno, Mtax, HappyOrange, m..., 🧁Cupcake🧁, Nikas, Shockah, Cosplyfanka
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?