Po zeszłorocznych opóźnieniach, tegoroczne wydanie beta wjeżdża sporo przed czasem i jeszcze w I połowie lutego dostaliśmy wersję beta nowego GMS, już pod skrzydłami Opera Software.
2.3.2 wprowadza:
- 9-slice - ustawienie dla sprite'ów, które pozwala na zapętlanie ich środkowych segmentów:
- predefiniowane popularne krzywe animacji, które można zastosować na swojej krzywej (w dowolnych jej fragmentach)
- optymalizacje dotyczące budowania projektów: GM cachuje i wykorzystuje ponownie więcej rzeczy, a kawałki audio którym ustawimy brak kompresji będą teraz kopiowane w oryginale, zamiast konwertowane przez GM
- tutoriale nie pokazują się już w programie, a w domyślnej przeglądarce. Wkrótce zostaną one poprawione, aby uczyć GMS 2.3 zamiast 2.0 - 2.2 i przystosowane do pełnego ekranu.
- ogólne poprawki i optymalizacje ponad 200 bugów
GameMaker Studio 2.3.2 w becie
Sobota, 13 Lutego 2021, 14:52