Linki do ciekawych stron

Game Maker 7.0 Beta 2

Dostępna jest już druga beta Game Makera 7. Pobrać ją można pod tym adresem. Przypominam, że mogą jej używać tylko osoby z legalnym kluczem (a więc takim kupionym, a nie pobranym z neta). Pełna wersja oczekiwana jest pod koniec stycznia, wtedy też przestanie działać wersja beta.

Komentarze (łącznie 22, wyświetlam 1 - 15):
Vianom (Sob., 06 Sty. 07, 00:27)
#1

Zauważyliście coś nowego?;p

Blackmaul (Sob., 06 Sty. 07, 00:32)
#2

Czy mu się wydaje, czy przybyło komentów?
btw. GM7 nie oferuje nic nowego poza kanałami alfa, jakimś gów3// w menu i paroma nowymi funkcjami. Mark się wyłożył na całej linii :F

Vianom (Sob., 06 Sty. 07, 09:45)
#3

Teraz to oblukałem... i się zawiodłem :/

a
Wisznu (Sob., 06 Sty. 07, 10:22)
#4

Lipna ta beta.

a
Wisznu (Sob., 06 Sty. 07, 10:23)
#5

Black,przeciesz doszło nowe rozszerzenie (*.gmk) :P

gnysek (Sob., 06 Sty. 07, 11:28)
#6

i rozszerzenia :P

B
pietrus (Sob., 06 Sty. 07, 11:40)
#7

co za ch*jnia! znowu nie mogę przetestować, bo nie mam klucza! SYF!

Dark Maximal (Sob., 06 Sty. 07, 14:12)
#8

Imo trochę bez sensu Mark zrobił :/ Jak ktoś nie ma klucza i chce obejrzeć bete, żeby zdecydować się do zakupu, to d00pa ;/

propaganja (Sob., 06 Sty. 07, 16:08)
#9

ano lipa, poczekam az bedzie full na te kanały alpha ;)

dziadekkleofas (Sob., 06 Sty. 07, 18:41)
#10

Maximal: imo bez sensu decydować się na zakup na podstawie niestabilnej bety.

Dark Maximal (Sob., 06 Sty. 07, 20:13)
#11

Uwierz mi, są i tacy =D

Tymon (Sob., 06 Sty. 07, 22:59)
#12

Imo bez sensu wydawać co miesiąc kolejne bety. W sumie na GMC mamy coś takiego na co dzień.

Matthew_Kane (Nie., 07 Sty. 07, 00:03)
#13

A ja zostanę przy naszym, starym, dobrym GameMaker 6.1 :)

ToMoEXP (Nie., 07 Sty. 07, 00:23)
#14

@up ja też.. poczekamy sobie na wersje 8.0...

Tymon (Nie., 07 Sty. 07, 00:52)
#15

Albo 7.1 xD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
45 użytkowników online na discordzie:
Papaj, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Voytec, Grela, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, fervi, Sevitaus, Kalor, r..., LadyLush, Skini, Chell, MR.PEkinczyk (El rasista), MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, Korodzik, Morro, ZYGZAK, Miłosz, LeD, m..., bagno, Tidżi, Danieo, l..., Alkapivo, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?