Tura #81: Skydiving

Opis zasad i tematu rundy:
Dzisiejszym tematem jest skydiving, co w wolnym tłumaczeniu znaczy powietrzne nurkowanie - należy stworzyć grę w której spadamy na ziemię, po drodze możemy unikać raniących nas rzeczy, czy poruszać graczem tak by zbierał potrzebne elementy do złożenia spadochronu, albo dodatkowe życia, zastrzyki adrenaliny itp. możemy zrobić tez konkurencję na najefektowniejszy lot czy najlepiej wyglądający upadek, albo zwykłe spadnięcie na spadochronie do celu na ziemi.
Dodam że mile widziane są tu gry z widokiem 3D, co chyba najlepiej się sprawdzi jeśli zechcemy wciągnąć gracza na dłużej.
Powodzenia!
Data rozpoczęcia
02.10.2010 13:03
Data zakończenia
03.10.2010 13:03
Czas trwania
24h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce Nazwa gry Autor Głosów Data oddania
#1
rowerzysta
+3 pkt. do rankingu
Vestor 9 osób 03.10.2010 12:59 (po ~24h)
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze (łącznie 0):
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Czas to zmienić

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 7 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 205 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?