Czy GM MAC wyjdzie przed Wielkanocą?

1. Tak, a wraz z nim nowa wersja na PC

27%
26%

2. Tak, ale będzie to zaledwie klon obecnej wersji z PC

45%
29%

3. Nie

14%
16%

4. Nigdy nie wyjdzie

14%
29%
Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
gnysek (śro., 12 Lis. 08, 22:48)
#1

Wystarczająco poważna ? xD

Woock (śro., 12 Lis. 08, 22:57)
#2

Aż za.

Uzjel (śro., 12 Lis. 08, 22:59)
#3

Następna ankieta będzie taka: "Czy ostatnia ankieta była wystarczająco poważna ?" :p

Według mnie będzie to klon, może troszkę zmian w orientacji (bez skojarzeń).

H
Harv (śro., 12 Lis. 08, 23:02)
#4

Nie.
Następna ankieta? Proponuję: "Czy powinniśmy założyć GMClanowe radio?"

Marek Siemaszko (śro., 12 Lis. 08, 23:24)
#5

też mi się wydaje, że to będzie tylko przepisanie gm'a. Pod jaką nazwą wychodzi?

Uzjel (Czw., 13 Lis. 08, 00:52)
#6

Mc'Game Maker pewnie :p

Rewlisz (Czw., 13 Lis. 08, 12:42)
#7

Albo Game Maker for Mac :P Niech lepiej dają nowszą wersje GM dla Windows.

HuderLord (Czw., 13 Lis. 08, 16:02)
#8

albo GMac :p
Głosuję na klona przed wielkanocą.

Ranmus (Czw., 13 Lis. 08, 16:50)
#9

Lol... Klon samego siebie? Ludzie, to będzie tylko i wyłącznie wersja pod Maca i nic więcej. Tak jak jest Firefox pod różne systemy, tak samo będzie z GMem. Różnic czy unikatowych nazw się nie spodziewajcie.

starhedgehog (Czw., 13 Lis. 08, 19:04)
#10

Zgadzam się z Ranmuesm :)

gnysek (Czw., 13 Lis. 08, 19:41)
#11

Ja bym jednak wolał, aby była to wersja 7.1 i tym samym 7.1 na PC by wyszła, może by zrobili jakąś optymalizację całości... albo kod niech się w końcu normalnie kompiluje, a nie dopiero w czasie rzeczywistym. Ale to są marzenia... będzie trzeba chyba pomyśleć o C++ w końcu, bo ja bym tam chętnie napisał Almorę od nowa. Fakt, że to zadanie trudne, ale nie nierealne.

fervi (Pią., 14 Lis. 08, 09:25)
#12

Heh, ktoś mówił o zmianie loadera?!
Chciałbym, aby była też ta wersja dla Linuxa, ale chyba się nie doczekam ;p

Fervi

Robert Prus (Pią., 14 Lis. 08, 13:11)
#13

Nie wyjdzie przed Wielkanocą, nie ma szans.

Cruel_boy (Sob., 15 Lis. 08, 15:22)
#14

A ja myślę, że w ogóle nie wyjdzie ;].

Marek Siemaszko (Sob., 15 Lis. 08, 16:12)
#15

jak by miał nie wyjść to by o tym nie trąbili... :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
38 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Grela, Add92, 21Lancz, OdrzuconyKrakers, Filyps, fervi, Jayu, r..., LadyLush, Cysior, DungeonFairy🧚, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Miłosz, LeD, Ulti, bagno, Tidżi, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.