Czy chciałbyś tworzyć gry na konsole?
1. Tak, tylko na stacjonarne
2. Tak, tylko na przenośne
3. Tak, na wszystkie
4. Nie
Komentarze
(łącznie 15):
Gdyby to tylko było tak łatwe i bezproblemowe jak robienie gier na PC, to nie wiem czy bym kiedykolwiek jeszcze blaszaka dotknął . Ech... marzenia.
he he, ach to google:
gamediscovery.com/.../game-design-software.asp
x-oom.com/.../handygamecreatorkitDETAIL.htm
i nawet coś takiego się znalazło :
pl.wikipedia.org/wiki/G-java
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
11 użytkowników online na discordzie:
Gameduro, Papaj, Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Kowu, Dyno, blackamul, LeD, l...
Shoutbox
Chell
(11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek
(18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord
(16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.