Ile powinny trwać tury Ligi 24?

1. 24h

12%
22%

2. 48h

19%
9%

3. 54h (piątek od 18:00)

29%
19%

4. 7 dni

10%
7%

5. inna długość (podałem w komentarzu ankiety)

31%
43%
Komentarze (łącznie 18, wyświetlam 1 - 15):
Kotekhh (Pon., 21 Sty. 19, 21:22)
#1

2 godziny

Wojo (Pon., 21 Sty. 19, 21:26)
#2

Wszystko zależy od tego jak dany temat ligi jest wymagający.

Flashek (Pon., 21 Sty. 19, 21:32)
#3

nie wiem może z 2 do 7 godzin w zależności od potrzeb

dxdiag (Pon., 21 Sty. 19, 21:46)
#4

wedle uznania

Suekii (Wto., 22 Sty. 19, 01:03)
#5

to goście mogą pisać ile godzin? Coś tu nie gra Panowie

gnysek (Wto., 22 Sty. 19, 09:55)
#6

a jaki gość napisał ? mogą zagłsoować, ale faktycznie już wczoraj nad tym myślalem, że czas usunąć tę funkcjonalność. Była fajna w 2004 roku.

Suekii (śro., 23 Sty. 19, 22:27)
#7

no właśnie żaden nie napisał bo nie może

gnysek (śro., 23 Sty. 19, 23:34)
#8

w lidze też nie może brać udziału, także nie widzę problemu.

exp (Czw., 24 Sty. 19, 19:53)
#9

od piątku 18:00 to najlepsza opcja według mnie, bo statystycznie najwięcej ludzi znajdzie wtedy wolną chwilę

Suekii (Pią., 25 Sty. 19, 16:43)
#10

to po co ma głosować skoro nie może podać długości w komentarzu

gnysek (Nie., 27 Sty. 19, 12:16)
#11

Bo tak w 2004 roku zostały napisane ankiety i nie chce mi się siedzieć dwie noce żeby to naprawiać ;)

Flashek (Nie., 27 Sty. 19, 21:25)
#12

aa, czyli to po prostu jest bug nie feature

gnysek (Pon., 28 Sty. 19, 00:05)
#13

Nie, to jest nie usunięta funkcjonalność, bo komentowanie i shoutbox dla gości dawno zamknęliśmy.

I am vader (Sob., 02 Lut. 19, 00:10)
#14

Może Liga nazyaw się 24 ale system 24-godzinny jest mało atrakcyjny. Podrożsliśmy wszyscy i potrzebujemy trochę więcej czasu. To nie zawody tylko zabawa moim zdaniem :)
52 godziny od piątku o 18:00 brzmi fajnie.

I am vader (Sob., 02 Lut. 19, 00:12)
#15

podrośliśmy*
54H*
Nawet już komentarzy nie potrafię zostawiać. Przycisk edycji kiedy, Gnysku? ;)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
46 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, krzychu, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Skini, Chell, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Korodzik, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, debil debilowski, m..., bagno, Mtax, Sporek, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, moeglich, d..., Krzysiek1250, Shockah, 🧁Cupcake🧁, TobiasM (Morgo), xVANiLL
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.