Ile powinny trwać tury Ligi 24?

1. 24h

12%
22%

2. 48h

19%
9%

3. 54h (piątek od 18:00)

29%
19%

4. 7 dni

10%
7%

5. inna długość (podałem w komentarzu ankiety)

31%
43%
Komentarze (łącznie 18, wyświetlam 1 - 15):
Kotekhh (Pon., 21 Sty. 19, 21:22)
#1

2 godziny

Wojo (Pon., 21 Sty. 19, 21:26)
#2

Wszystko zależy od tego jak dany temat ligi jest wymagający.

Flashek (Pon., 21 Sty. 19, 21:32)
#3

nie wiem może z 2 do 7 godzin w zależności od potrzeb

dxdiag (Pon., 21 Sty. 19, 21:46)
#4

wedle uznania

Suekii (Wto., 22 Sty. 19, 01:03)
#5

to goście mogą pisać ile godzin? Coś tu nie gra Panowie

gnysek (Wto., 22 Sty. 19, 09:55)
#6

a jaki gość napisał ? mogą zagłsoować, ale faktycznie już wczoraj nad tym myślalem, że czas usunąć tę funkcjonalność. Była fajna w 2004 roku.

Suekii (śro., 23 Sty. 19, 22:27)
#7

no właśnie żaden nie napisał bo nie może

gnysek (śro., 23 Sty. 19, 23:34)
#8

w lidze też nie może brać udziału, także nie widzę problemu.

exp (Czw., 24 Sty. 19, 19:53)
#9

od piątku 18:00 to najlepsza opcja według mnie, bo statystycznie najwięcej ludzi znajdzie wtedy wolną chwilę

Suekii (Pią., 25 Sty. 19, 16:43)
#10

to po co ma głosować skoro nie może podać długości w komentarzu

gnysek (Nie., 27 Sty. 19, 12:16)
#11

Bo tak w 2004 roku zostały napisane ankiety i nie chce mi się siedzieć dwie noce żeby to naprawiać ;)

Flashek (Nie., 27 Sty. 19, 21:25)
#12

aa, czyli to po prostu jest bug nie feature

gnysek (Pon., 28 Sty. 19, 00:05)
#13

Nie, to jest nie usunięta funkcjonalność, bo komentowanie i shoutbox dla gości dawno zamknęliśmy.

I am vader (Sob., 02 Lut. 19, 00:10)
#14

Może Liga nazyaw się 24 ale system 24-godzinny jest mało atrakcyjny. Podrożsliśmy wszyscy i potrzebujemy trochę więcej czasu. To nie zawody tylko zabawa moim zdaniem :)
52 godziny od piątku o 18:00 brzmi fajnie.

I am vader (Sob., 02 Lut. 19, 00:12)
#15

podrośliśmy*
54H*
Nawet już komentarzy nie potrafię zostawiać. Przycisk edycji kiedy, Gnysku? ;)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 9 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 207 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 11 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
41 użytkowników online na discordzie:
DungeonFairy🧚, Papaj, Kysiu, Alice, Carl-bot, p..., Voytec, Draczeq, Grela, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, Jayu, Kalor, LadyLush, Skini, Chell, lethian, MKP (GEM), Arrekin, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, p..., LeD, debil debilowski, m..., bagno, Danieo, l..., Alkapivo, 🧁Cupcake🧁, Nikas, Krzysiek1250, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.